obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
onduidelijke info caiway "geesteren, gelselaar, borculo, haarlo"
mcnicos
Tnx berkelramp, nu zit ik weer in mineur:'(
 
Berkelramp

Quote

mcnicos schreef:

Tnx berkelramp, nu zit ik weer in mineur:'(


als je maar niks laat ontploffen dan...Whistl
Handtekening
Cheer
 
Adios
Nou met zulke feesttarieven van een jaar lang 25 euro per maand, alles in 1, lach je zo weer hoor Smile
 
Berkelzomp
Nu ben ik ook benieuwd wat het allemaal gaat kosten/
Na telefonisch contact gezogt met de helpdesk...helaas...nog niet duidelijk..

Vraag: ik heb nog 3 TV boven staan. (zonder CI Card)

wat moet ik nu allemaal aanschaffen en tegen welk bedrag?

zit al dagen te wachten op de "adviseur"die door de straten moet lopen.
Helaas deze man cq vrouw nog niet kunnen vinden.
( Misschien weet hij/zij niet dat we overdag moeten werken)


Maar wie kan mij vertellen wat de kosten zijn voor 3 tv extra op een Alles in 1 Relax pakket

Groetjes
 
Berkelramp
Voor basis TV heb je alleen ontvangers nodig per tv, die heb je vanaf 50 euro per stuk (zonder hdmi, van het merk Humax vox). Een ontvanger met en Hdmi, scart en component out vanaf 58 euro per stuk, (Homecast HD Colorado).

Met deze ontvangers kun je zonder gebruik van smartcards al de basis tv zenders ontvangen,

Mocht je op de extra tv's de extra zenders willen ontvangen, dan heb je extra smartcards nodig. Dus voor de extra zenders in het relax pakket heb je ook nog extra smartcards nodig van 19,90 per extra smartcard.
Maximaal mag je 3 smartcards hebben, Als je een 4e smartcard wilt moet je hiervoor weer voor de extra zenders betalen. wat hier de kosten van zijn is niet te achterhalen, niemand kan daar informatie over verschaffen van caiway, dit is een speciaal samen gesteld pakket met zenders uit de taste, enjoy en delight zenders en dus niet deze pakketten compleet.

Per maand kost het je ook nog 2 euro per extra smartcard.

** Verbeter even als ik er naast zit **

Echt heel jammer hier in Borculo, dat ze juist met caiway in zee zijn gegaan... geld plukkers

vroeger trokken ze een kabel naar de buren, denk dat dit ook nog wel gaat gebeuren met smartcards als alles alleen maar duurder gaat worden.
Handtekening
Cheer
 
Adios
Je moet weer een volledig basisabonnement en een toeslag voor het relaxpakket betalen vanaf het vierde toestel. Caiway is daarmee aanzienlijk minder klantvriendelijk dan Ziggo.

Daar betaal je geen enkele maandelijke toeslag per extra smartcard voor je volledige pakket en ook kan je bij Ziggo maximaal 5 smartcards krijgen op 1 abonnement.

Caiway zou hier een voorbeeld aan moeten nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onduidelijke info caiway "geesteren, gelselaar, borculo, haarlo"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie