obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing Schiedam TV
nossie
Hallo Allemaal,

Meer mensen met storing op een aantal TV zenders in Schiedam? (Of elke andere plaats...)

Voor zover ik kan zien is het gewone basispakket beschikbaar, een deel van de extra zenders ook, maar een groot deel, waaronder bijv. Syfy, en Historie zijn niet beschikbaar. Ik heb volledig zwart beeld maar de EPG is wel beschikbaar en leesbaar.

Precies op Hemelvaartsdag, Caiway onbereikbaar (ja je krijgt een antwoordservice die alleen maar notities maken.....) dus ik ben bang dat ik het vandaag zonder een groot deel van mijn zenders moet doen.

Hoor het wel.

gr.
Nossie
Handtekening
Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....
 
Adios
Heb je al een keer de stroom van je digitale ontvanger of televisie afgehaald voor een minuutje ofzo ?

Dat helpt vaak.
 
nossie
Goedemorgen 4K,

Dank je wel voor je snelle reactie.

Eventjes de stroom er af gehad en daarna weer aangezet (gaat om Samsung SMT C7140) en nu werken alle zenders weer.
Had via de mijn.caiway.nl mijn smartcard al gereset met de hoop dat dat ging werken.

Nog nooit eerder gehad zolang ik dit apparaat heb, maar goed, simpele oplossing.

Bedankt voor de tip.

gr.
Nossie
Handtekening
Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....
 
Adios
Graag gedaan hoor. Smile
 
pugg
Al twee dagen geen Brava, zowel op T.V als op de box. Alles geprobeerd inclusief de stekker truc.
Iemand een idee?
 
Adios
Als het goed is, moet Brava nu weer te zien zijn. Dit lag niet aan Caiway. Ook bij UPC was er twee dagen geen beeld op Brava, Jazz TV en TV Oranje.
 
pugg
ThanksThumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing Schiedam TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie