Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
Samsung SMT C7140 firmware
|
|
nossie |
Geplaatst op 04 April 2013, 13:46
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G800 » Genexis Titanium-52 » TP-Link AX50+TP-Link Archer C7 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 52 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
Hallo Allemaal, Ik heb een Samsung SMT C7140 HD ontvanger/recorder. Ik heb dit apparaat al geruime tijd (meer dan een jaar) maar heb nog nooit een update gehad voor dit apparaat. De firmware: 1.00/1119 Softwareversie: 011.002.0579 Weet iemand van de medegebruikers van dit apparaat of iemand van Caiway of het klopt dat er nog nooit een update is geweest voor dit apparaat. Ik kan ook niet kiezen om op update te gaan staan. Mijn vorige SD kastjes van Samsung en Humax hadden zo af en toe een update. Ik hoor het wel. gr. Nossie Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....
|
|
|
haassie |
Geplaatst op 01 November 2016, 12:53
|
Activiteit » maassluis » 3145CD » NETGEAR Berichten: 1 Lid sinds: 01 Nov 2016 |
Ik heb dezelfde firmware en software versie. werkt vaak goed maar soms rare dingen zoals spontane weergave van favorieten, programma bar en dan snel schakelend tussen beide. Kan heel vervelend zijn als je iets zit te kijken. Heeft niets met AB te maken zoals iemand anders melde. Heb niet kunnen achterhalen waar m dit in zit. Op internet zijn er meer mensen te vinden met deze vage klachten. er zijn recentere updates (ziggo) beschikbaar maar kabelfoon biedt deze niet aan. Kabelfoon moet de update beschikbaar maken via de kabel. Andere manier van updaten is volgens mij niet mogelijk. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT C7140 firmware', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 9 | 18 Aug 2021 |
SMT C7140 tv lijst | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 2 | 24 Nov 2018 |
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen | TV's met ingebouwde Tuners | : 6 | 11 Feb 2018 |
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung | Hardware instellingen | : 6 | 04 Jan 2018 |
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! | Storing | : 2 | 18 Sep 2017 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie