obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding stoort
harrydg1307
Gisterenavond om 23u een telefoongesprek naar een vaste lijn toestel opgezet. Op de achtergrond een steeds luider wordend fluitend geluid van een startend vliegtuig. Gesprek moeten afbreken. Opnieuw gebeld, zelfde resultaat. Mij terug laten bellen. Zelfde resultaat. Toen gesprek opgezet met tablet via VoIP. Glashelder! Is eerste keer dat mij dit overkomt. Enkele kennissen om mij heen hebben hetzelfde probleem al vaker ervaren.
Vr.gr. Harry
 
Caiway Webcare
Beste harrydg1307,

Hartelijk dank voor uw melding. Ik ga ervan uit dat u gebruik maakt van de glasvezeldienst.

Op dit moment speelt er een storing waardoor u de door u omschreven situatie kunt treffen. Klanten omschrijven het ook als een 'brom'.

We werken hard om de storing op te lossen.

Indien u dit wenst kunt u een e-mail ontvangen wanneer de storing is verholpen. Wel heb ik hiervoor uw adresgegevens nodig. Deze kunt u, als u dit wenst, via een PB aan ons doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Dat vliegtuiggeluid speelt al maanden. Blijkbaar iets wat steeds de kop opsteekt?
 
Caiway Webcare

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste harrydg1307,

Hartelijk dank voor uw melding. Ik ga ervan uit dat u gebruik maakt van de glasvezeldienst.

Op dit moment speelt er een storing waardoor u de door u omschreven situatie kunt treffen. Klanten omschrijven het ook als een 'brom'.

We werken hard om de storing op te lossen.

Indien u dit wenst kunt u een e-mail ontvangen wanneer de storing is verholpen. Wel heb ik hiervoor uw adresgegevens nodig. Deze kunt u, als u dit wenst, via een PB aan ons doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Harma


Beste 'harrydg1307'

Hartelijk dank voor het toezenden van je adresgegevens. Ik heb deze gekoppeld aan de storing inzake het 'geluid' op de lijn.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Krijgen de mensen ook financiele compensatie als die bromtoon lang aanhoudt?

Het is tenslotte erg storend, telefoneren met een vliegtuiggeluid.
 
ronald
Zelfde probleem hier in Kwintsheul.
Het probleem speelt al vanaf de eerste dag dat het glas is aangesloten en is bij hoge uitzondering er niet.
Eerst kreeg de Dect / Gigaset de schuld en later de wireless router.
Na alles te hebben losgekoppeld, PC's te hebben uitgezet router te hebben uitgeschakeld en alleen nog maar de telefoon op het glas modem te hebben aangsloten was het probleem er nog.
Het zit echt bij Caiway zelf. Ik hoop een snelle oplossing voor dit interferentie probleem.
 
Adios
Toch fijn om te zien dat mensen eerlijk durven te zijn over de klachten.
Ik heb al eerder gezegd dat veel meer mensen er last van hebben, en dat wordt dan weggemoffeld door sommige personen als incident ....
 
Remco
de zelfde problemen heb ik ook in wateringen.
ik heb al een paar keer contact gehad met de klanten service van de Caiway.
en de laatste keer gaven ze toe dat er een probleem was met de telefonie over het glasvezel netwerk.
en ze zeiden ook dat ze wisten waar het probleem in zit, maar nu moeten ze nog de oplossing vinden om het te verhelpen.
maar dat was rond 14-03-2013

dus laten we hopen dat ze het snel hebben opgelost
 
Adios
Wij in Krimpen hebben trouwens totaal geen last van een vliegtuiggeluid met bellen. Dus het is denk ik een probleem in het nieuwe glasvezelsysteem van Caiway. Bij ons is telefonie kraakhelder van Caiway.
 
Caiway Webcare
Beste 'ronald' en 'Remco',

Hartelijk dank voor jullie meldingen.

Zoals op dit forum staat aangegeven is het een bekende storing. We werken hard aan een oplossing.

Indien jullie dit wensen kunnen we jullie 'koppelen' aan de storing.

Jullie kunnen dit aangeven door middel van een persoonlijk bericht met adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding stoort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Instabiele verbinding CaiWay/Delta Glasvezel modem : 1 06 mei 2021
Advertentie