Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Best hoge snelheid voor de kabel
|
|
Leareynl |
Geplaatst op 14 March 2013, 00:19
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 08 Jan 2012 |
Loopt er een test wat betreft een hogere snelheid via de kabel? Al sinds een week haal ik 90+ mbps met dezelfde upload wel is waar. Ik woon in de Gouda regio. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 18 March 2013, 20:23
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je nog steeds die hogere snelheid ? |
|
|
Leareynl |
Geplaatst op 18 March 2013, 20:28
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 08 Jan 2012 |
Nee niet meer, na ongeveer een dag lang op 33mb te zitten (oranje DS lampje op modem) zit ik nu weer op 50mb (groen DS lampje). Best wel vaag, maar het betekend wel dat de snelheid omhoog kan... Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 18 2013 20:50:43: haha inderdaad ik zie het, ik vraag me af waarom ze niet gewoon de snelheid opvoeren en 40mb garanderen maar alles wat je er boven krijgt is bonus. Lijkt me nou niet echt een overbodige luxe gezien het bedrag wat we betalen.... De hoge snelheid was wel leuk maar ik wist eigenlijk wel dat het voor kort zou zijn, als iets te mooi om waar te zijn is dan is het ook te mooi om waar te zijn Gewijzigd door Leareynl op 18 March 2013, 20:50 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Best hoge snelheid voor de kabel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Voorbeeld voor caiway! | Algemeen | : 1 | 23 Jan 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
Coax kabel buiten defect? | Klacht over CaiWay/Delta | : 1 | 11 Nov 2022 |
Te hoge latency op glasfiber | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Wifi snelheid te laag | Eigen netwerk | : 5 | 17 Jul 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie