obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Radiosignaal Uithoorn
T0M@
We hebben de laatste maanden, ongeveer vanaf half december, veel last gehad van vervelende storingsgeluiden via het radiosignaal.
Vooral veel op radio 4 en daar is het natuurlijk nog storender als je net een mooi pianoconcert aan het luisteren bent of zoiets en je krijgt allerlei geknetter en scherpe krasgeluiden, net of er iemand tegen de naald van platenspeler tikt.
Na een klacht bj Caiway is er aan gewerkt en de afgelopen weken hadden we bijna geen storingewn meer.
Maar vandaag was het weer goed mis.
Ik ben benieuwd of er nog meer klachten zijn van soortgelijke aard
 
Adios
Misschien komt het door de sneeuw?
 
T0M@
Het gaat me niet zo zeer om de oorzaak maar meer om de oplossing.
Plus dat het door Caiway toegegeven is dat het aan het signaal ligt.

Zoals ik al zei is er naar aanleiding van klachten wel enige actie onderbomen met als resultaat een paar weken duidelijk minder storing maar afgelopen zondag was de storing weer duidelijk aanwezig.
 
Caiway Webcare

Quote

T0M@ schreef:

We hebben de laatste maanden, ongeveer vanaf half december, veel last gehad van vervelende storingsgeluiden via het radiosignaal.
Vooral veel op radio 4 en daar is het natuurlijk nog storender als je net een mooi pianoconcert aan het luisteren bent of zoiets en je krijgt allerlei geknetter en scherpe krasgeluiden, net of er iemand tegen de naald van platenspeler tikt.
Na een klacht bj Caiway is er aan gewerkt en de afgelopen weken hadden we bijna geen storingewn meer.
Maar vandaag was het weer goed mis.
Ik ben benieuwd of er nog meer klachten zijn van soortgelijke aard


Beste TOM@

Hartelijk dank voor je melding. De storing heeft inderdaad eerder gespeeld en wij hebben (nog) geen andere meldingen ontvangen. Kan je uit voorzorg via een PB je adresgegevens doorgeven?

We hebben je melding intern doorgegeven en wachten een reactie af. Na terugkoppeling informeren we je.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
T0M@
Ja OPTIMIZER.CO
Ik had het gezien. bedankt
Waarschijnlijk was dit bericht op die plaats meer op zijn plaats geweest.
Maar ik weet niet hoe ik hem daar naar toe kan verplaatsen.
Ik ontdek het forum nu een beetje.Smile

T0M@
 
Caiway Webcare

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

T0M@ schreef:

We hebben de laatste maanden, ongeveer vanaf half december, veel last gehad van vervelende storingsgeluiden via het radiosignaal.
Vooral veel op radio 4 en daar is het natuurlijk nog storender als je net een mooi pianoconcert aan het luisteren bent of zoiets en je krijgt allerlei geknetter en scherpe krasgeluiden, net of er iemand tegen de naald van platenspeler tikt.
Na een klacht bj Caiway is er aan gewerkt en de afgelopen weken hadden we bijna geen storingewn meer.
Maar vandaag was het weer goed mis.
Ik ben benieuwd of er nog meer klachten zijn van soortgelijke aard


Beste TOM@

Hartelijk dank voor je melding. De storing heeft inderdaad eerder gespeeld en wij hebben (nog) geen andere meldingen ontvangen. Kan je uit voorzorg via een PB je adresgegevens doorgeven?

We hebben je melding intern doorgegeven en wachten een reactie af. Na terugkoppeling informeren we je.

Met vriendelijke groet,

Harma


Beste TOM@,

Op het moment dat ik deze melding plaatste was er nog geen sprake van een centraal probleem. Inmiddels is dit wel het geval en wordt er gewerkt aan een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Radiosignaal Uithoorn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
geen radiosignaal Storing : 1 06 nov 2020
Advertentie