obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Wegvallen internetverbinding
kareltjuh
Hano, probeer het eens eerst met het modem direct op de hoofdaansluiting. als die dan wel goed draait dan kan het zijn dat de versterker foutmeldingen veroorzaakt in het modem. probeer dan eerst eens een goede verdeler (in jouw geval zoiets als een Tratec SB-02) voor het modem. van daaruit naar het modem en naar de versterker. Dat je modem geen verbinding maakt met de pc direct maar wel met de router komt door de leasetijd van minimaal 30 minutes die in het modem zit.

voor je router, die kun je gewoon blijven gebruiken maar zou eerder een wifi extender nemen dan een nieuwe router om je bereik te vergroten.
 
Hano
Heb vorige week een nieuwe versterker (GHV41MX van Hirschmann) er tussen gezet. TV is nu ook bar en boos. Niet om aan te Kijken. Ga morgen wel weer eens bellen.

Ga kijken naar een extender. Wat is een goeie met een groot bereik?
 
kareltjuh
Als zelfs met deze versterker je tv zo is dan is het vermoeden wel het signaal. neem aan dat je wel goede dikke coax bekabeling naar je tv heb liggen.

een goede extender dan zou ik gaan voor de linksys RE1000-EU (ca €60,-) of de TP-Link TL-WA850RE (ca €40,-)
 
Hano
Internet en telefoon ligt er weer uit. Zit nu op wifi van de buren. Ik word er gek van!!!!
 
Adios
Tja. De Rekam he!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 10 2013 15:16:10:
Tja. De Rekam he!
Gewijzigd door Adios op 10 februari 2013, 15:16
 
Hano
neem aan, dat Rekam komt kijken?

Meten die ook interne aansluitingen door tot aan de router door? Ik wil nu precies weten waar de kronkel zit.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 11 2013 16:11:29:
Monteur van Rekam geweest. Alles doorgemeten en buiten aansluiting schoongemaakt. Internet en telefoon werkt weer. Directe aansluiting van Hirschmann GHV41MX losgekoppeld. Blijkt storing te geven in het retour signaal. Nu weer splitter op hoofdaansluiting voor modem en Hirschmann. Volgens Hirschmann moet dit gewoon werken. Weet niet waarom bij Caiway het retoursignaal niet goed werkt?
Kan iemand mij dat eens uitleggen?
Gewijzigd door Hano op 11 februari 2013, 16:11
 
Adios
Misschien komt jouw wijk snel aan de beurt met glasvezel.

Volgens mij gaat de Rekam heel Gouda verglazen.
 
Hano
Zou mooi zijn. Maar niemand weet hun planning en tempo. Nog afgezien van hun financiële positie. Begrijp nog steeds niet hoe Rekam zelfstandig kan blijven bestaan. Dat kan alleen maar door enorm zuinig om te gaan met hun middelen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internetverbinding CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 14 29 aug 2018
wegvallen internetverbinding Algemeen : 3 26 mrt 2015
Dagelijks wegvallen internet en telefonie Storing : 41 08 sep 2012
dagelijks wegvallen tv en internet en telefoon Storing : 5 01 aug 2012
wegvallen telefoonverbinding Algemeen : 3 06 sep 2011
Advertentie