obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Wegvallen internetverbinding
Fredy
Met enige regelmaat (enkele keren per dag) valt mijn draadloze internetverbinding weg. Soms komt het vanzelf terug, een andere keer verbreek ik de verbinding en maak opnieuw verbinding.
Ook is de downloadsnelheid draadloos erg instabiel. Speedtesten gaan erg hakkelig. Router al verplaatst, Cat5 vervangen door Cat6, maar uitvallen blijft. Ik weet nu zelf niet meer waar ik dit probleem zou moeten zoeken. Wie heeft enig idee?Helpless
 
Fredy
Ik hen een Sitecom300N router, er is geen nieuwe firmware, heb dus de recenste en resetten heb ik al een paar keer gedaan, zelfs al teruggezet naar fabrieksinstellingen. Mijn ideeen zijn nu uitgeput.
 
Fredy
Ik heb ook de WL351 v1 002
 
maanmist
Heb eigenlijk nooit uitval met mijn Sitecom 300N
Gewijzigd door maanmist op 26 januari 2013, 15:46
 
Fredy
Als ik zou besluiten om een nieuwe router aan te schaffen welke zou ik dan moeten kiezen. Ik wil dan ook wel een router hebben die onze toekomstige snelheden aan kan.
 
Adios
Ik heb een EA6500 en mijn draadloze snelheid is bedroevend...
 
Hano
Heb vandaag voor de zoveelste keer Speedtest.net gecheckt, maar mijn downloadsnelheid blijft ± 12.00 Mb en upload 3.00 Mb. Voor een 35 Mb verbinding (volgens Caiway) is dat toch bedroevend. Heb een Netgear WNDR3700 router. Er is geen nieuwe firmware beschikbaar en heb niets gewijzigd. Volgens mij heeft dat gewoon met het externe netwerk te maken. Woon in Bloemendaal Gouda/Anna van Hensbeeksingel
Hebben meer personen problemen met de snelheid in deze wijk?
 
Hano
Mijn modem staat op de meterkast met kort kabeltje. Binnenkomende kabel (60 cm) gaat direct in aansluiting 1 van Hirschmann GHV41MX. Vanuit Hirschmann 2e aansluiting direct met korte kabel naar Caiwaymodem. Vanuit modem met 15 meter Cat6 kabel naar router. Kabels zijn Hirschmann KOKA799. Meer kan ik toch niet doen?


Zal het uiteraard proberen. Je hoort van mij.
 
Hano
Heb het geprobeerd. Krijg geen connectie rechtstreeks vanaf modem naar PC?? Via router wel.
Snelheid nog steeds erg laag.
 
Hano
Uitgevoerd. Resultaat ° HOPELOOS!!!!

Om de haverklap internet en telefoon eruit. Upload komt niet verder dan 5 tot 8. Download op Speedtest.net geeft een error! Speedtest.caiw.test geeft een time out! Word er beroerd van. Rekam netwerk is bedroevend. Je kan merken dat zij monopolist zijn. Jammer, dat zij de enige zijn anders was ik al weg geweest. Zal morgen voor de zoveelste keer wel bellen ° als de telefoon het doet!

Heb nog wel een vraagje.
Als ik een nieuwe router koop om mijn wifi te vergroten moet ik die dan in de plaats van mijn huidige router zetten of verbinden met mijn netgear wndr 3700 en daarvan wifi uitzetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internetverbinding CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 14 29 aug 2018
wegvallen internetverbinding Algemeen : 3 26 mrt 2015
Dagelijks wegvallen internet en telefonie Storing : 41 08 sep 2012
dagelijks wegvallen tv en internet en telefoon Storing : 5 01 aug 2012
wegvallen telefoonverbinding Algemeen : 3 06 sep 2011
Advertentie