obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone afstandsbediening, batterijen?
Murgen
Wij hebben een type afstandsbediening erbij gekregen dat niet wordt beschreven. Type met een alfanummeriek toetsenbordje aan de onderkant. Leuk hoor maar geen flauw idee waar en hoe dat ding open moet om straks een keer de batterijen te vervangen.

Ps na de herstart van het glasmodem is de entone niet meer vastgelopen.
 
andreke
klepje zitaan de onderkant van het caiway symbool .ik vind het een waardeloos ding je moet altijd recht op de ontvanger richten wil hij wat doen ,ik heb gauw mijn logitech afstand bediening geprogrammeerd op de entone en dit werkt fantastisch van alle afstanden en richtingen ,ik moet regelmatig de Entone resetten omdat de afstandbediening niet meer reageert het modem heb ik ook al een aantal keer gereset maar bij mij helpt dat niet
 
Murgen
En hoe zijn bij jou de snelheden?
 
Murgen
Aha, gevonden. Er zitten trouwens 2 grote knoopcellen in.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone afstandsbediening, batterijen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Anino aria 7x afstandsbediening Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 01 feb 2022
Av knop afstandsbediening Hardware instellingen : 4 29 jul 2021
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandsbediening Amino Model 7. Algemeen : 1 06 jul 2020
Advertentie