obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Modern Internet HDTV pakket ?
Amiga500
Waarom zie ik alleen pakketten staan waarbij ook altijd telefonie bij inbegrepen is ?

Steeds meer mensen hebben GEEN behoefte aan een vast nummer thuis en zijn ten alle tijde mobiel bereikbaar.
Derhalve zou een internet en TV pakket fijn zijn, immers dan betaal je niet voor een dienst die je toch niet gebruikt.
Natuurlijk hoef je telefonie niet te gebruiken maar ik kan me niet voorstellen dat prijs van het pakket naar beneden kan als telefonie niet inbegrepen is.
 
Adios
Zo laag vind ik het bedrag niet wat Caiway vraagt voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel.
 
Amiga500
Het is en blijft een VASTE telefoon en ik heb daar niets aan, en geloof me ik ben niet de enige.
Die paar uur dat je in de hedendaagse maatschappij nog thuis bent ga je niet lopen te bellen. Ik doe dat tijdens het rijden (handsfree) en alle andere tijd die je toch al kwijt bent.
Daarbij, als je een bedrijf of instantie wilt bellen dan heb je in de regel weinig aan de vaste telefoon want die zijn vaak alleen bereikbaar tijdens werktijden.

Nee, leuk voor huisvrouwen en steuntrekkers maar ik heb niks met een vast nummer, zo jaren 90.
 
Amiga500
Denigrerende toon ? Denk dat het wel mee valt.
Geef aan in normale taal het nut belang/belang van een vast nummer voor een hoop mensen.
 
maanmist
beste Amiga. Spreek jij voor iedereen of alleen voor jezelf? Ik geloof best dat je een druk iemand bent maar ik denk dat 80% van de Caiwayklanten gewoon thuis is in de avonduren en weekends en derhalve gewoon graag de telefonie erbij neemt. En idd zit in het pakket ook telefonie, so what. Ik heb zelf ook telefonie maar gebruik het niet. Maakt het uit. Maar beslis niet voor iedereen en nog veel belangrijker laat iedereen in zijn waard.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 01 2013 23:56:51:
er zitten ook een aantal tv zenders in een pakket die je misschien nooit bekijkt. Smile
Gewijzigd door maanmist op 01 januari 2013, 23:56
 
Adios
Bij de alles oin 1 pakketten van KPN en XS4all kost de Optie onbeperkt bellen naar vast en mobiel: 15,25 euro per maand.
Bij Telfort 15 euro per maand,

Dat is aanzienlijk goedkoper dan de 25 euro per maand die Caiway vraagt.
 
Adios
Ja, het blijft erbij. De rest van het jaar zijn er geen storingen meer in Loenen, Robert Smile
 
Adios
Wat doe jij toch allemaal met die Airties? Ik heb nooit problemen!

Maar ik gebruik em dan ook niet Think
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modern Internet HDTV pakket ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie