obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Blokken en deel van zenders ontbreekt
Mikkim10
In Kudelstaart geven de standaard nederlands HD zenders blokjes of geven helemaal geen signaal.
Alles gecontroleerd maar geen enkele verbetering.

Nog suggesties iemand?

Michael
 
mooijekind11
Sorry,

Woon ook in Kudelstaart (1433WD) maar wij hebben geen probleem op dit moment. Er wordt iig 'The voice of'gekeken zonder gemopper.
Mss je decoder even van het stroom afhalen en opnieuw aanzetten ?
 
Mikkim10
Rtl4 geeft idd geen probleem. Is vooral sbs6 net5 en rtl8
 
Adios
Dan is er toch iets niet goed. Al deze zenders horen geen problemen te geven.
 
Mikkim10
Ben me nu aan het orienteren op een kabelversterker..wordt vervolgd. Nog tips? Hirschmann wordt overal geadviseerd, maar vind ik behoorlijk duur. Zijn er nog goede alternatieven?
 
Adios
Eerst je coaxkabels optimaliseren. Dan pas beginnen aan een versterker
 
Mikkim10
Ik heb de groene professionele kabels die ook door Caiway worsen gebruikt in mijn huis liggen, dus daar zal het echt niet aan liggen volgens mij.
 
Mikkim10
De gewone zenders doen het ook wel goed, maar de HD uitzendingen van sommige zenders niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokken en deel van zenders ontbreekt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie