obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Capaciteitsprobleem Gouda Goverwelle
drau
De afgelopen 3 weken heb ik elke keer in het weekend een erg slechte ping, zo slecht dat er meestal geen gebruik kan worden gemaakt van streaming services (YouTube, Skype) of online gaming.
Ik heb vanochtend de Caiway helpdesk aan de lijn gehad, en ze hebben inderdaad geconcludeerd dat er in de weekenden de bandbreedte in regio 2807 helemaal aan zijn max zit.

Ze gaan dit probleem escaleren zodat (waarschijnlijk door de Rekam) er apparatuur in de wijkkasten wordt bijgeplaatst, alleen dit kan helaas weken gaan duren.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 08 2012 11:30:25:
Wat resultaten van de weekenden afgelopen tijd:

68777079
68777220
68839156
69105747

Terwijl door de weeks alles prima is.
Gewijzigd door drau op 08 september 2012, 11:30
 
Adios
Ik heb deze waarden, is dat wel goed?

69191720
 
drau
Hmm zo te.zien moet je nog Java installeren om je packet loss te testen..
 
Adios
Ik heb java geinstalleerd. Kan het niet zijn dat ik geen packet loss heb ?
 
popmart1970
je firewall heeft waarschijnlijk het meten van je packet-loss geblokkeerd!!!!

Ik werk met chrome...je krijgt melding om toegang van deze site eenmalig / altijd goed te keuren!!

Toen ik altijd goedkeuren gekozen had kon mijn packet loss gemeten worden!! (daarvoor ook niet!!!)

69278385
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Caiway Webcare
Hoe is je snelheid nu drau?

De werkzaamheden zijn inmiddels namelijk afgerond waardoor je snelheid nu stabieler zal zijn.

Mocht je toch nog iets ervaren horen we het graag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
drau
Gister in iedergeval erg slecht

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 13 2012 19:09:22:
Vandaag ook niet best:

69341817
Gewijzigd door drau op 13 september 2012, 19:09
 
Adios
Tjonge, als het nu nog niet best is en de werkzaamheden zijn afgerond, zegt dat voor mij alles over het brakke Rekam netwerk.

Wat een ellende zeg!!! Jullie verdienen een flinke korting iedere maand op jullie abonnementsgeld.
 
drau
Het is echt een drama deze week.... het is nu ook op werkdagen..

69383359

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2012 18:17:44:
Het vervelende is, dat ik op deze manier ook niet kan thuis kan werken, omdat streaming services timeouts krijgen..
Gewijzigd door drau op 14 september 2012, 18:17
 
gertbono
69385158

Ik woon zelf ook in de wijk Goverwelle. De verbindingen zijn dermate wisselend en onstabiel. Zie mijn ping resultaat.


Het laden van de webpagina duurt te lang en ook het online gamen en youtube films bekijken is een ramp.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2012 19:04:45:
http://www.pingtest.net/result/69385419.png

Nog een test gedaan. De resultaten zijn uiterst droevig.
Gewijzigd door gertbono op 14 september 2012, 19:04
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Capaciteitsprobleem Gouda Goverwelle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway diensten uitgevallen door stroomstoring in regio Gouda Storing : 1 03 nov 2015
Upstream Frequentie Verandering Gouda Werkzaamheden : 12 27 okt 2015
Glasvezel gouda CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 26 31 mei 2015
Storingen in Gouda Storing : 6 05 mei 2015
Fiber ready? Gouda Algemeen : 3 07 aug 2014
Advertentie