obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
IPv6 ?
IPv6-Router
Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten.
 
Caiway Webcare

Quote

MPvDam schreef:

Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten.


Beste MPvDam,

Naar aanleiding van je melding heb ik aanvullende informatie voor je. Kijk hiervoor op volgende link http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/vraagenantwoord/ipv6/veelgesteldevragen/veelgesteldevragen

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
IPv6-Router

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

MPvDam schreef:

Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten.


Beste MPvDam,

Naar aanleiding van je melding heb ik aanvullende informatie voor je. Kijk hiervoor op volgende link http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/vraagenantwoord/ipv6/veelgesteldevragen/veelgesteldevragen

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team


Harma,

Bedankt voor de informatie.

Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Als jullie wat willen testen dan verneem ik dat graag van jullie. De apparatuur aan deze zijde is er klaar voor.

Groeten, Michel.
 
AlHor

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

MPvDam schreef:

Gaan we gelijk naar IPv6? Dit is een leuke kans voor Caiway om IPv6 uit te rollen. Misschien eerst IPv4 en IPv6 samen om de gebruikers de kans te geven om de router te programmeren/updaten.


Beste MPvDam,

Naar aanleiding van je melding heb ik aanvullende informatie voor je. Kijk hiervoor op volgende link http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/vraagenantwoord/ipv6/veelgesteldevragen/veelgesteldevragen

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team


Leuk verhaal in die link. Eerst staat er dat medio 2012 de ipv4 adressen op zijn en daarna staat er dat CaiWay nog bezig is met inventariseren wat er gedaan moet worden. Gebruikers zonder technische kennis kunnen dan wel denken dat jullie een beetje laat zijn he? Smile

Iedereen met een beetje technische kennis of google-kunde weet dat het niet zo'n vaart loopt, maar het klinkt een beetje stom lijkt me.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPv6 ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ipv6-tunnelprovider SixXS stopt ermee Algemeen : 2 24 mrt 2017
Ziggo start met uitgifte ipv6-adressen. Wanneer Caiway? Algemeen : 10 08 feb 2016
IPV6 Algemeen : 1 18 sep 2012
IPv6 Nieuws van CaiWay/Delta : 3 18 sep 2012
Advertentie