Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
dagelijks wegvallen tv en internet en telefoon
|
|
jillp |
Geplaatst op 30 July 2012, 09:45
|
Activiteit » Den Haag » 2548NL » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Draytek » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 3 Lid sinds: 30 Jul 2012 |
Hallo allemaal Ik heb vanaf maart een compleet pakket van caiway(lounge) met alles erop en eraan. Wij hebben een nieuwbouw woning in Wateringen en vanaf dag 1 is het een drama Dagelijks geen tv en internet.Natuurlijk caiway gebeld en deze raadde aan splitter te ruilen. Inmiddels vijf splitters verder tot aan de duurste van Hirschman maar geen resultaat. Wederom caiway gebeld,deze stuurde monteur die in eerste instantie niets kon vinden, o ja.. na aandringen toch maar even in de kast buiten kijken en ja hoor stekkertje los. Nu zou het opgelost zijn maar.........helaas het drama ging gewoon door. Na een dag hard werken thuis komen en geen tv en internet is geen thuiskomen meer in deze tijd .Omdat we ook momenteel weinig overdag thuis zijn of laat thuiskomen is opnieuw op een monteur wachten even geen optie dus behelpen wij ons door wanneer er geen signaal is om even aan de stekkertjes te rommelen in de meterkast soms komt het signaal terug maar soms ook niet. Nu op dit moment maandag 30 augustus helemaal niets,geen tv geen internet en geen telefoon. Rommelen aan kabels helpt niet.....Komt dit verhaal iemand bekend voor en Is er iemand met een oplossing want wij worden er hopeloos van!! Gr Peter |
|
|
pauke |
Geplaatst op 30 July 2012, 12:41
|
Activiteit » 4731 » Alles-in-1 G150 Berichten: 82 Lid sinds: 12 Apr 2012 |
pauke schreef: splitter vervangen is standaard antwoord. al jaren Inmiddels zijn er een hoop dingen verbeterd, waaronder dat advies. Sowieso zal je dat advies niet tegenkomen op dit forum. Bert Vellekoop -------------------------------------------------------------------------------- Caiway Webcare Team Mischien toch eens doorgeven aan de helpdesk?? |
|
|
jillp |
Geplaatst op 30 July 2012, 13:26
|
Activiteit » Den Haag » 2548NL » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Draytek » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 3 Lid sinds: 30 Jul 2012 |
Bedankt maar het met de helpdesk ben ik tot nu toe niet echt verder tot een oplossing gekomen, steeds een ander die het standaard lijstje afwerkt. Vandaar mijn topic op dit forum wellicht ben ik niet alleen |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 30 July 2012, 14:55
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote pauke schreef: pauke schreef: splitter vervangen is standaard antwoord. al jaren Inmiddels zijn er een hoop dingen verbeterd, waaronder dat advies. Sowieso zal je dat advies niet tegenkomen op dit forum. Bert Vellekoop -------------------------------------------------------------------------------- Caiway Webcare Team Mischien toch eens doorgeven aan de helpdesk?? Lijkt me een hele goede inderdaad. @jillp Zou je per privebericht of E-mail je klantcode of adresgegevens willen doorgeven? Dan gaan we hier gelijk mee aan de slag. Bert Vellekoop Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 31 2012 11:27:56: Inmiddels hebben we de adresgegevens ontvangen, na onderzoek blijkt dat het vrijwel zeker om de kwaliteit van het binnenkomende signaal gaat. De enige goede en duurzame oplossing is daarom een monteur langs te laten komen. Per privébericht hebben we dit inmiddels aangeboden. Bert Vellekoop Gewijzigd door Caiway Webcare op 31 July 2012, 11:27 Caiway Webcare Team
|
|
|
jillp |
Geplaatst op 01 August 2012, 16:14
|
Activiteit » Den Haag » 2548NL » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Draytek » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 3 Lid sinds: 30 Jul 2012 |
Vanmorgen is er na contact gistermiddag met caiway een monteur langs geweest,deze constateerde een veel te laag signaal. Monteur heeft het buiten in de kast hersteld en krijgen nu het benodigde signaal. Tevens heeft hij uitleg gegeven over de storing en advies gegeven. Ik ben zeer tevreden over deze monteur jammer dat de vorige dit niet heeft gedaan. Al met al heeft caiway het probleem opgelost en ik hoop maar ga ervan uit dat de storing niet meer terug komen. Bedankt voor jullie advies en reacties! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dagelijks wegvallen tv en internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie