obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
humax 5300 externe harde schijf staat continue aan
janhumax
Goedendag, momenteel heb ik een humax 5300 met een externe harde schijf die netvoeding heeft. Alles werkt maar de externe harde schijf staat continue te draaien.

Dit vind ik zonde van de stroom. Een oplossing is om de netvoeding er steeds uit te halen maar dit is natuurlijk niet zo handig.

Weet iemand of dit niet het geval zou zijn als je een externe harde schijf met voeding via de usb zou gebruiken. (dus dat de schijf dan automatisch ingeschakeld wordt zodra de humax begint op te nemen?)

Alvast bedankt!

mvg

Jan
 
Adios
Bij mij gaat de harde schijf uit als mijn ontvanger uitgaat .

Wat je wel zou kunnen doen is een stekkerdoos kopen die vanzelf de apparaten uitschakelt als je hoofdapparaat uit gaat.


Die zijn overal te koop en niet duur.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'humax 5300 externe harde schijf staat continue aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Caiway glasmodem met 2 externe routers voor alleen wifi (AP) Eigen netwerk : 2 09 aug 2020
Netwerkpad naar externe schijf Eigen netwerk : 3 06 nov 2019
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Advertentie