obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet/Telefonie storing in IJsselstein
Niels
Op 30 Mei ergens op de middag is zowel het internet als telefonie plat gegaan.
De storing hield aan tot later op de middag/begin van de avond.
Nu, om 20:14, werkt het allemaal weer maar met zienbare lage snelheden.
Mogelijk dat Caiway het langzaam op gang brengt maar heb geen kennis op dit gebied.

Is het mogelijk om op de forum of in respons op mijn topic een algemeen bericht te hebben over de status van deze storing?

-Niels
 
Thom
Sinds de storing ook last van zeer traag internet in IJsselstein.
 
maanmist
2675 ook
 
Niels
Sinds 31 Mei, controle rond het middaguur, is de snelheid weer hersteld naar normale waarden.
 
Thom
Bij mij was de snelheid vanochtend al hersteld, maar sinds vanavond is het weer drama... Nog geen 1mb... Wat is er aan de hand?
 
Niels
Sinds vanavond ook lage snelheden in postcode 3401.

Snelheid net weten te meten, ziet er niet goed uit.

1982606843
Gewijzigd door Niels op 31 mei 2012, 22:11
 
Caiway Webcare

Quote

Niels schreef:

Sinds vanavond ook lage snelheden in postcode 3401.

Snelheid net weten te meten, ziet er niet goed uit.

1982606843


Dat komt omdat je signaal niet optimaal is, daarvoor hebben we inmiddels een storingsticket aangemaakt.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Niels
Ik ben blij om te melden dat het internet weer vol op gang is.

1984288656
 
schorpionhq
Sinds 2 dagen eveneens last van lage snelheden. Downloade ik hiervoor nog met 3,5 mb/s nu zit ik op 47 bits lol! Ik ga gelijk bellen want dit gaat nergens over. Ik heb de laatste 2 weken alleen maar problemen met CAIWAY!
 
Caiway Webcare

Quote

schorpionhq schreef:

Sinds 2 dagen eveneens last van lage snelheden. Downloade ik hiervoor nog met 3,5 mb/s nu zit ik op 47 bits lol! Ik ga gelijk bellen want dit gaat nergens over. Ik heb de laatste 2 weken alleen maar problemen met CAIWAY!


Ben je er telefonisch nog uitgekomen met onze helpdesk of kunnen we via dit forum nog wat voor je doen?

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet/Telefonie storing in IJsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie