Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Dagelijks wegvallen internet en telefonie
|
|
mdraai |
Geplaatst op 15 August 2012, 22:09
|
Activiteit » Schiedam » 3122HV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Eminent EM4544 Berichten: 9 Lid sinds: 15 Aug 2012 |
Ik heb hetzelfde probleem. Soms dagen achter elkaar tussen 1300 en 1700 uur geen internet en telefoon. Als er wel internet is dan is de verbinding prima, de beloofde snelheid. Monteur op 30 juli installatie nagekeken, niets gevonden want internet werkte op dat moment. 1,5 week later weer twee dagen 's-middags geen internet. Vandaag na weer 4 uur geen internet weer de helpdesk gebeld en ze gaan voor de derde keer een modem meting doen. Op advies van Helpdesk nieuwe splitter gekocht (standaard advies geloof ik) en voor de zekerheid toch ook maar een Eminent router gekocht. Volgens de helpdesk zijn we de enige in onze wijkkast die dit hebben maar een rondje langs wat buren leert dat een aantal buren ook dit probleem heeft. Die melden ook regelmatig storingen en de helpdesk zegt dat er geen meldingen uit mijn wijk zijn. Heb nu 3 maanden het all in lounge pakket maar we tellen de dagen af dat we weer naar KPN terug kunnen. Ik heb een ontbinding van het abonnement al ter sprake gebracht maar ze gaan toch maar weer nu tot vrijdag een meting doen. Het zal me niets verbazen als we de hele week "gewoon" internet hebben. Wat is hier nu aan te doen? Martin Gewijzigd door mdraai op 15 August 2012, 22:40 |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 16 August 2012, 11:12
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote mdraai schreef: Ik heb hetzelfde probleem. Soms dagen achter elkaar tussen 1300 en 1700 uur geen internet en telefoon. Als er wel internet is dan is de verbinding prima, de beloofde snelheid. Monteur op 30 juli installatie nagekeken, niets gevonden want internet werkte op dat moment. 1,5 week later weer twee dagen 's-middags geen internet. Vandaag na weer 4 uur geen internet weer de helpdesk gebeld en ze gaan voor de derde keer een modem meting doen. Op advies van Helpdesk nieuwe splitter gekocht (standaard advies geloof ik) en voor de zekerheid toch ook maar een Eminent router gekocht. Volgens de helpdesk zijn we de enige in onze wijkkast die dit hebben maar een rondje langs wat buren leert dat een aantal buren ook dit probleem heeft. Die melden ook regelmatig storingen en de helpdesk zegt dat er geen meldingen uit mijn wijk zijn. Heb nu 3 maanden het all in lounge pakket maar we tellen de dagen af dat we weer naar KPN terug kunnen. Ik heb een ontbinding van het abonnement al ter sprake gebracht maar ze gaan toch maar weer nu tot vrijdag een meting doen. Het zal me niets verbazen als we de hele week "gewoon" internet hebben. Wat is hier nu aan te doen? Martin Beste mdraai, Heel erg vervelend dat uw vertrouwen in Caiway zo is beschadigd. Dit willen we graag herstellen. Kan je ons via een PB je adresgegevens doorgeven? We willen de storing graag voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
mdraai |
Geplaatst op 16 August 2012, 11:29
|
Activiteit » Schiedam » 3122HV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Eminent EM4544 Berichten: 9 Lid sinds: 15 Aug 2012 |
Vandaag heeft mijn vrouw contact gezocht met Caiway en een zeer behulpzame medewerkster is er achteraan gegaan en zorgt ervoor dat er een uitgebreid onderzoek gaat plaatsvinden omdat er inderdaad wat gaten in de internetverbindingen in mijn wijk zitten. Hopelijk kan die achterhalen wat de problemen veroorzaakt en het oplossen. Martin |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 16 August 2012, 11:35
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote mdraai schreef: Vandaag heeft mijn vrouw contact gezocht met Caiway en een zeer behulpzame medewerkster is er achteraan gegaan en zorgt ervoor dat er een uitgebreid onderzoek gaat plaatsvinden omdat er inderdaad wat gaten in de internetverbindingen in mijn wijk zitten. Hopelijk kan die achterhalen wat de problemen veroorzaakt en het oplossen. Martin Beste Martin, Dankjewel voor je reactie! Het is fijn om te horen dat het wordt opgepakt. Mocht je onze hulp nog nodig hebben dan horen we dit graag! Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 16 August 2012, 12:07
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Na opgepakt volgt opgelost ... |
|
|
mdraai |
Geplaatst op 17 August 2012, 11:19
|
Activiteit » Schiedam » 3122HV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Eminent EM4544 Berichten: 9 Lid sinds: 15 Aug 2012 |
Opgepakt, maar weer losgelaten maar niet opgelost. Monteur meet goede waarde, heeft geen oplossing..... |
|
|
erlinden |
Geplaatst op 17 August 2012, 12:01
|
Activiteit » 3941HP » Alles-in-1 Plus » Ubiquiti ERLite-3 + D-Link DAP » Entone IPTV Berichten: 125 Lid sinds: 10 Apr 2012 |
Quote mdraai schreef: Monteur meet goede waarde, heeft geen oplossing..... Heeft de monteur alleen de lokale (thuis) situatie getest of gaat hij ook onderzoek doen op wijk niveau? Wat heeft de monteur aan Caiw teruggekoppeld? Wat zijn de vervolgstappen? |
|
|
mdraai |
Geplaatst op 17 August 2012, 15:16
|
Activiteit » Schiedam » 3122HV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Eminent EM4544 Berichten: 9 Lid sinds: 15 Aug 2012 |
De monteur kan als hij tijdens een storing komt verder onderzoek Als ik het goed had begrepen gaat hij dan op wijkniveau onderzoek doen. Probleem is wel dat als de monteur komt er weer internet is. Datzelfde hebben we met een modem meting. Het lijkt wel een complot. Over de terugkoppeling heb ik nog niets gehoord. De monteur zei wel dat hij de klacht in "onderhoud" liet staan en als hij tijd heeft af en toe zal kijken hoe het gaat. Caiway zou vanmiddag nog bellen over de verdere gang van zaken. Martin |
|
|
Adios |
Geplaatst op 17 August 2012, 15:41
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Prijs de dag dat je glasvezel krijgt in je huis. Dan ben je van al deze ellende af. |
|
|
mdraai |
Geplaatst op 17 August 2012, 17:23
|
Activiteit » Schiedam » 3122HV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Eminent EM4544 Berichten: 9 Lid sinds: 15 Aug 2012 |
Net gesproken met de man bij Caiway die ons probleem onder zich heeft. Volgens hem zou Koning+Harman een meting in de wijkkast uitvoeren. Ik wordt gebeld door dat bedrijf om uit te leggen wat ze precies doen om het probleem te achterhalen. We wachten weer af.......... Ze geven bij Caiway toe dat dit eigenlijk te lang duurt maar ontbinden ho maar. Ja opzeggen kan altijd zegt de medewerker van de helpdesk dan, maar 9 maanden abonnement in een keer betalen zie ik ook niet zitten. Dus of ontbinden op grond van slechte levering of wachten op een wijziging van zenders, dan kan je volgens mij onmiddellijk opzeggen. Eerst weer de resultaten van K+H afwachten. Maar wie weet vinden zij de oplossing... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie