Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Pagina 1 van 2: 12
|
Signaalsterkte Gouda...
|
|
starmen |
Geplaatst op 31 March 2012, 20:49
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 31 May 2010 |
Nog meer mensen problemen met de signaalsterkte in Gouda ? Sinds gisteren ineens problemen op mijn tweede Humax ontvanger die wat verder weg staat : E52-32 geen signaal. Signaal sterkte is maar 8%. Moest er een versterker tussen zetten voor ik weer beeld had, heeft jarenlang prima gefunctioneerd zonder versterker ?!?! Nu vandaag ineens weer problemem met NED 2, NED3, RTL4, RTL7 en RTL8 (allemaal HD), ook weer E52-32 geen signaal. Andere zenders doen het prima en het probleem doet zich nu ook voor op mijn andere ontvanger die rechtstreeks is aangesloten op de kabel met een afgeschermde kabel van hooguit een meter. Niets dan geklooi met die digitale TV van Caiway Gewijzigd door starmen op 31 March 2012, 21:13 |
|
|
david_meyer23 |
Geplaatst op 01 April 2012, 23:27
|
Activiteit » gouda » RTV en Internet » Complete TV » Humax iRHD-5100c Berichten: 72 Lid sinds: 19 Mar 2010 |
Hier geen problemen in Gouda. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 03 April 2012, 12:26
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote starmen schreef: Nog meer mensen problemen met de signaalsterkte in Gouda ? Sinds gisteren ineens problemen op mijn tweede Humax ontvanger die wat verder weg staat : E52-32 geen signaal. Signaal sterkte is maar 8%. Moest er een versterker tussen zetten voor ik weer beeld had, heeft jarenlang prima gefunctioneerd zonder versterker ?!?! Nu vandaag ineens weer problemem met NED 2, NED3, RTL4, RTL7 en RTL8 (allemaal HD), ook weer E52-32 geen signaal. Andere zenders doen het prima en het probleem doet zich nu ook voor op mijn andere ontvanger die rechtstreeks is aangesloten op de kabel met een afgeschermde kabel van hooguit een meter. Niets dan geklooi met die digitale TV van Caiway Zou je ons kunnen vertellen hoe lang de kabel is naar de tweede ontvanger? Het signaal van buitenaf kan fluctueren namelijk. Met een kabel van maximaal 5 meter moet het altijd goed gaan, anders kan een versterker nodig zijn. Als de kabel korter dan dat is gaan we een storingsticket voor je aanmaken. We horen het graag. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
faysal17 |
Geplaatst op 02 August 2012, 13:38
|
Activiteit » Gouda » Complete TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 3 Lid sinds: 02 Aug 2012 |
Quote starmen schreef: Nog meer mensen problemen met de signaalsterkte in Gouda ? Sinds gisteren ineens problemen op mijn tweede Humax ontvanger die wat verder weg staat : E52-32 geen signaal. Signaal sterkte is maar 8%. Moest er een versterker tussen zetten voor ik weer beeld had, heeft jarenlang prima gefunctioneerd zonder versterker ?!?! Nu vandaag ineens weer problemem met NED 2, NED3, RTL4, RTL7 en RTL8 (allemaal HD), ook weer E52-32 geen signaal. Andere zenders doen het prima en het probleem doet zich nu ook voor op mijn andere ontvanger die rechtstreeks is aangesloten op de kabel met een afgeschermde kabel van hooguit een meter. Niets dan geklooi met die digitale TV van Caiway Hier heb ik de zelfde probleem met mijn 2de ontvanger Ned2, Ned3, RTL4 en 5 HD en veel sd kanalen. Soms wel perfect beeld en soms geen signaal/onbekende service. kabel naar mijn 2e ondtvanger is ongeveer 15 meter lang. als ik de wand contactdoos aanraak gaat het erg storen en ook geen beeld. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 02 August 2012, 18:54
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Met een kabel langer dan vijf meter kan een versterker nodig zijn? Nou ik val van mijn stoel hoor. Ik heb vanaf de meterkast zowel naar de woonkamer als de slaapkamers 10 meter te overbruggen en ik heb nog een hard en goed signaal op de coaxkabel. Al zet ik er nog vijf apparaten tussen. Het komt op me over om een beetje te verbloemen hoe gammel het coaxnetwerk hier en daar is van de Rekam. Analoge televisie zag er niet voor niks in bijna heel Gouda niet uit. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 03 August 2012, 12:13
|
Quote faysal17 schreef: Quote starmen schreef: Nog meer mensen problemen met de signaalsterkte in Gouda ? Sinds gisteren ineens problemen op mijn tweede Humax ontvanger die wat verder weg staat : E52-32 geen signaal. Signaal sterkte is maar 8%. Moest er een versterker tussen zetten voor ik weer beeld had, heeft jarenlang prima gefunctioneerd zonder versterker ?!?! Nu vandaag ineens weer problemem met NED 2, NED3, RTL4, RTL7 en RTL8 (allemaal HD), ook weer E52-32 geen signaal. Andere zenders doen het prima en het probleem doet zich nu ook voor op mijn andere ontvanger die rechtstreeks is aangesloten op de kabel met een afgeschermde kabel van hooguit een meter. Niets dan geklooi met die digitale TV van Caiway Hier heb ik de zelfde probleem met mijn 2de ontvanger Ned2, Ned3, RTL4 en 5 HD en veel sd kanalen. Soms wel perfect beeld en soms geen signaal/onbekende service. kabel naar mijn 2e ondtvanger is ongeveer 15 meter lang. als ik de wand contactdoos aanraak gaat het erg storen en ook geen beeld. Dat lijkt er meer op dat er een los contact achter die wandcontactdoos zit. Quote Met een kabel langer dan vijf meter kan een versterker nodig zijn? Nou ik val van mijn stoel hoor. Ik heb vanaf de meterkast zowel naar de woonkamer als de slaapkamers 10 meter te overbruggen en ik heb nog een hard en goed signaal op de coaxkabel. Al zet ik er nog vijf apparaten tussen. Het komt op me over om een beetje te verbloemen hoe gammel het coaxnetwerk hier en daar is van de Rekam. Analoge televisie zag er niet voor niks in bijna heel Gouda niet uit. Dat is mede afhankelijk van de kwaliteit van de kabels, de gebruikte connectors en verdelers. Het inkomende signaal heeft een bepaalde minimum en maximumwaarde waar verschil in kan zitten per adres. Als er door deze facturen te veel signaalverlies optreed is een versterker de oplossing. Dat het bij jou goed werkt is natuurlijk mooi maar betekent niet automatisch dat het overal het zelfde verhaal is. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 August 2012, 09:41
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Als je beeld al gaat storen als je de wandcontactdoos aanraakt, dan lijkt het me dat je wandcontactdoos dringend aan vervanging toe is. Bel de REKAM !!! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 06 August 2012, 14:18
|
Quote Fiber90 schreef: Als je beeld al gaat storen als je de wandcontactdoos aanraakt, dan lijkt het me dat je wandcontactdoos dringend aan vervanging toe is. Bel de REKAM !!! Hangt er vanaf welke wandcontactdoos, als het je hoofdaansluiting is moet die inderdaad vervangen worden. Dan overigens niet Rekam bellen maar gewoon Caiway aangezien wij de dienstaanbieder zijn. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 08 August 2012, 09:57
|
Ik las trouwens recent dat REKAM glasvezel gaat aanleggen in Reewijk. Wellicht komt heel Gouda aan de beurt binnenkort? |
|
|
marcelg |
Geplaatst op 08 August 2012, 10:18
|
Activiteit » Waddinxveen » 2741JV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Apple Airport Extreme » CI+ Module CaiWay Berichten: 24 Lid sinds: 19 Jul 2012 |
Glasvezel ligt bij mij zowat in de achtertuin (Coenecoop), helaas tot aan de deur nog het oude netwerk. En glasvezel is niet heilig; lees veel over storingen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaalsterkte Gouda...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway diensten uitgevallen door stroomstoring in regio Gouda | Storing | : 1 | 03 Nov 2015 |
Upstream Frequentie Verandering Gouda | Werkzaamheden | : 12 | 27 Oct 2015 |
Glasvezel gouda | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 26 | 31 May 2015 |
Storingen in Gouda | Storing | : 6 | 05 May 2015 |
Fiber ready? Gouda | Algemeen | : 3 | 07 Aug 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie