obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Software Humax iHDR-5050c - wat is de laatste versie ?
cawul
Mijn Humax 5050c geeft aan :
Hardware version: HDR Rev.1.0
Software versiom: HDPIXCIR 1.00.20
Update date : 18-03-2010
Micom version : 7.36

In menu-software update is Update 'grijs'

Vraag: blijkbaar geen update beschikbaar via Caiway ?

Aan de andere kant zie ik op het Ziggo forum dat er op/rond 18 mei 2010 een nieuwe software release uitgebracht was.

Thanks
=
 
DH64
Beste cawul:

Er is al een topic geopend hierover:

http://caiway.gebruikers.eu/forum/vie...#post_2551
 
cawul
Die kende ik inderdaad al, maar dacht dat ik er nog maar eens nieuw leven in moest blazen.
Immers, als er bij Ziggo wel een update is ná maart 2010 (althans, daar lijkt het op), waarom dan niet bij Caiway ?

Nergens kan ik terugvinden welke software version daadwerkelijk de laaste is.
Als je zoekt naar software updates 5050c kom je vrijwel altijd uit bij Ziggo, maar dan nog weet je niet wa de laatste
versie is.

=
 
maanmist
Kan je gewoon vinden met je ab van de Humax:
Menu-Status-status
 
cawul
Dat staat in mijn 1e bericht, maar *is* dat ook de laatste versie? :-)

=
 
maanmist
Ja heb ik ook als "nieuwste" staan.
 
cawul
Okay, thanks.

Ik hoopte een heel klein beetje dat hun software update mijn 'probleem' zoals vermeld in bericht "Humax 5050c - Media 'Current/Next' "
zou zijn opgelost.

Het is een goed apparaat, maar dat je niet tegelijk datum/tijd kan zijn in de Video beheer mode, zodat je direct kunt zien welke bestand
je gaat wissen, dat vind ik toch wel erg raar.

Maar okay ..

=
 
maanmist
Hoe bedoel je? Via menu kan je toch een bestand aanklikken en dan kiezen voor wissen? Wissen duurt wel lang vindt ik.
 
cawul
Ik bedoel, als je in die 'mode' zit (dus dat je een bestand kunt wissen), dan zie ik een rijtje
Current
Current
Next
Current
etc.

Ik zie nergens een datum tijd.
Dus als je een opname wilt wissen, moet je altijd op de "I"nfo-toets drukken.
Zo moet ik vanaf het begin dus I, exit, omlaag, I, exit, omlaag, I, exit, omlaag indrukken om dan dé opname te vinden
die ik wil wissen.
Reuze, reuze onhandig.
Als daar Current - datum/tijd staat, of alleen datum/tijd, dan werkt dat veel sneller.

(zie Videobestandsbeheer/handleiding p.54)
=
 
maanmist
Weet je zeker dat je de 5050 hebt? Smile
Via de button opt+ kan je de lijst toch chronologiseren? ( ja ik speel Wordfeud) Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software Humax iHDR-5050c - wat is de laatste versie ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Series, laatste aflevering mist . . . Algemeen : 1 20 sep 2023
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Advertentie