Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 02 January 2012, 16:58
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 Jan 2012 |
Vanaf 22/12 verlies ik om de 3 minuten het signaal van mijn internet en valt ook mijn telefoon weg. Na vele contacten met de helpdesk voor de kerst en ook afgelopen week nog steeds geen uitzicht op een oplossing. Zou aan gewerkt worden maar niemand kan me een idee geven wanneer alles het weer doet.... |
|
|
thonhny |
Geplaatst op 02 January 2012, 17:40
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 02 Jan 2012 |
hier ook in naaldwijk al zeer lang last van monteur geweest alle stekkers venieuwt ze zeieden dat het daar aan lag dus niet heb er elke dag last van haal nu elke keer stroom van mijn kastje af voor 10 sec en dan doet die het weer word er gek van kastje is van caiway had eerste jaar hellemaal geen last 2e jaar elke dag grtjes ton |
|
|
vossoft |
Geplaatst op 03 January 2012, 14:05
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 31 Dec 2011 |
Hier in Maassluis precies hetzelfde. 1 jaar geen last gehad van internet uitval nu valt de verbinding herhaaldelijk weg. Knap irritant. De helpdesk van caiway is op de hoogte. |
|
|
skafie |
Geplaatst op 03 January 2012, 16:45
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
afgelopen 4 weken iedere donderdag en vrijdag dit probleem. continue uitvallend internet. nu hebben we dit al 6 dagen iedere dag. beetje lastig als je thuis werkt. Volgens de helpdesk ligt het aan de Arris modem. deze heeft dit weekend daarvoor een update gehad maar daarmee is het dus niet verholpen. ze weten niet hoe lang het nog gaat duren......beetje jammer. Gewijzigd door skafie op 03 January 2012, 16:58 |
|
|
vmax112 |
Geplaatst op 03 January 2012, 17:01
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Met regelmaat uitval van internet, sinds 22 december. caiw helpdesk gebeld. Na 16 wachtende voor mij en 42 minuten verder, eindelijk iemand aan de lijn. En natuurlijk ook weer direct uitval van de telefoon. Werd wel netjes teruggebeld door de helpdesk medewerker. Bleek na een update dat er problemen zijn ontstaan met het modem, wist niet hoelang het ging duren. Gisteren willen informeren hoelang het nog gaat duren, weer 11 wachtende voor mij. Dan maar een mail gestuurd, wel een bevestigings-mail, maar geen antwoord op de vraag. Waarom geen informatie op de caiwaw site. Weet iemand hoe het met de vergoeding zit, voor niet geleverde diensten? |
|
|
skafie |
Geplaatst op 03 January 2012, 17:38
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Mij is verteld dat de storing spontaan is opgekomen en dat ze hebben geprobeerd om een update te plaatsen om het op te lossen. dat heeft geen resultaat gehad. Ik heb ook gevraagd waarom ze deze storing niet vermelden op hun pagina. ze plaatsen dit soort meldingen niet op hun site omdat dan iedereen denkt dat als ze geen internet hebben het daar aan ligt. beetje vaag verhaal. volgens mij weten ze precies wie deze modem heeft dus zou een mailte op zijn plaats zijn. of een persoonlijk bericht op "mijnCaiway" ik zou het heel prettig vinden als je een storing meld je dit terug kunt kijken in "mijnCaiway" of dat er een "storingspagina is die je met je mobiel kunt bekijken. als de storing opgelost was mocht ik een mail sturen om te kijken of er een financiele oplossing komt voor de niet geleverde dienst. ik heb in het verleden eerder een lange storing gehad en toen kreeg ik een maand gratis Internet. vond ik een coulante oplossing. |
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 04 January 2012, 16:51
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 Jan 2012 |
probleem nog steeds niet opgelost.. Tegen mij is gezegd dat het probleem in een van de wijkkasten zou zitten?? modem is vervangen zonder resultaat (was echter weer een Arris)... Volstrekt geen prognose over duur vand e storing kunnen krijgen..... Mbt vergoeding: Ga inderdaad ook een brief/mailtje sturen als het is opgelost. Heb wel geinformeerd maar ze zijn wel bereid om je contract te ontbinden zonder kosten mocht je een andere optie in de buurt hebben. is voor mij geen echte optie want enkel 4mb adsl met 4 weken aansluitwachttijd... |
|
|
skafie |
Geplaatst op 04 January 2012, 19:12
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Tegen mij is gezegd dat het een landelijk (caiway dekking) probleem is. ADSL is geen optie, ik zit aan caiway vast. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 05 January 2012, 11:05
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Op een onbekend aantal Arris modems komt het voor dat er een verbrekende verbinding ontstaat. Om verwarring hierover te voorkomen betreft het lang niet alle verbindingen. Om die reden kunnen we dit melden op onze servicepagina, dat zou een verkeerd beeld scheppen. Wel kan onze Helpdesk of Webcare vaststellen of je modem in deze groep valt. Via dit topic zullen we iedereen op de hoogte houden, onze excuses voor het ongemak. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
vossoft |
Geplaatst op 05 January 2012, 11:58
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 31 Dec 2011 |
Altijd goed om te lezen dat er excuses worden aangeboden voor het ongemak. Het door mij gebruikte Arris modem valt in deze groep die zeer regelmatig deze uitval vertoont. Ik behoor tot deze groep en dat weet caiway, maar wat gaat caiway er nu aan doen ? Blijft het alleen bij registreren of ik tot deze groep behoor? Voortdurend resetten van de modem, meerdere keren per dag, begint nu toch wel te vervelen. Excuses prima, maar ik wil zo langzamerhand wel een oplossing. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie