Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer
|
|
Lyna |
Geplaatst op 18 January 2012, 15:24
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 18 Jan 2012 |
Vanochtend weer geen telefonie. Nu ben ik niet thuis, dus ik kan niet controleren of de storing van vier weken plotseling verholpen is na de klacht in dit forum. Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 23 2012 12:47:48: Nadat ik op verschillende fora heb geklacht, een paar dagen goede verbinding. Daarna weer hetzelfde: 3 min internet 5 min geen internet. Geprobeerd met en zonder ruiter, maakt niet uit. En Caiway blijft maar adviezen geven i.p.v. een monteur te sturen om ter plekke te zien waar precies het probleem ligt. Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 23 2012 13:00:38: Nadat ik geklaagd heb op verschillende fora een paar dagen goede verbinding. Daarna weer voortdurend storing, met of zonder ruiter. Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 23 2012 13:20:34: Ik zie dat ik een paar keer heb beantwoord, komt door de "goede"verbinding. Ik weet nooit of iets door komt of niet. Gewijzigd door Lyna op 23 January 2012, 13:20 |
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 31 January 2012, 21:33
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 Jan 2012 |
Hier vandaag wederom enorm veel uitval van internet en telefonie (1432ND).. Is 2 weken goed gegaan.... resetten van modem heeft geen enkel effect.... @Caiway: waarom geen nieuwe niet aangedane modems voor alle gedupeerden.. lijkt een logsiche oplossing als het probleem daadwerkelijk in de modems zit.... |
|
|
Lyna |
Geplaatst op 31 January 2012, 22:19
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 18 Jan 2012 |
Caiway wil gewoon niks doen, lijkt me. Vandaag hebben ze me beantwoord dat de monteur aanwijzingen voor de modem heeft gegeven en eerst moesten we deze opvolgoen en daarna kunnen ze weer het signaal meten. Mijn antwoord: "De monteur heeft tijdens zijn bezoek een signaal opgemeten en dat was erg laag. Vervolgens heeft hij in het kastje buiten een aanpassing gedaan. Daarna hebben we 7 uur internet gehad. Hij adviseerde de analoge versterker/splitter (we hebben 2 tv’s) voor de TV te vervangen. Om te controleren of deze analoge tv versterker het probleem is, hebben we deze er net tussen uit gehaald maar de problemen met internet blijven. Dus daar kan het niet aan liggen. Op dit moment is de configuratie als volgt. Het signaal via de splitter direct naar 1 tv en het via een router van linksys naar de computer. Lijkt me niet erg complex. De monteur vertelde ook dat de modem defect kan zijn. De enige volgende stap is de modem vervangen. Ik laat de configuratie als nu is en dan kunnen jullie de hele dag het signaal meten en hopelijk komen jullie met een blijvende oplossing." Maar ik denk dat er meer mensen last van deze modems hebben en ze deze niet voor ze allemaal willen vervangen. Het kost geld. En ontevreden klanten kosten niks. Gewoon blijven zeggen dat het probleem bij hen ligt. Ik heb geschreven op het forum van Radar, volgende stap lijkt me Kassa etc. Het blijft toch raar dat we geen andere provider van snelle internet kunnen kiezen. |
|
|
skafie |
Geplaatst op 01 February 2012, 12:19
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Ook hier (1432PE) weer hetzelfde probleem als 2 weken terug. gisteren heb ik de gehele dag geen Internet en telefoon gehad. er brandde toen ook maar 3 lampjes. gisteravond deed het het weer, alleen had ik een ander IP-adres gekregen. beetje jammer. nu heb ik weer een iedere keer wegvallende verbinding sinds vanmorgen Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 01 2012 12:58:15: morgen komt er een monteur......... klotezooi. zit dus weer een paar dagen zonder internet. fijn als je thuis werkt. EDIT: het werkt nu weer.......geen idee. ik laat in ieder geval de monreur gewoon komen. Gewijzigd door skafie op 01 February 2012, 13:36 |
|
|
Lyna |
Geplaatst op 01 February 2012, 13:16
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 18 Jan 2012 |
Misschien moeten we een groep van gedupeerde Aalsmeerders oprichten? Plaatsen jullie deze klachten ook www.klacht.nl? Ik doe het wel want dan kunnen ook andere Caiway gebruikers weten dat ze niet de enige met het probleem zijn. En mijn ervaring is dat Caiway sneller reageert als de klacht op klacht.nl geplaatst is. Bellen heeft geen zin, dan ben je een half uur aan het wachten en de hulpdeskmedewerker weet meestal toch niet wat aan de hand is. Op beantwoorden van mails moet je heel lang wachten en meestal adviseren ze om de modem te resetten. Maar het blijft ontzettend frustrerend dat ze het probleem in Aalsmeer al meer dan een maand niet willen/kunnen oplossen. Mijn advies is om in alle sociale media/fora aandacht hier voor te vragen, anders kan deze situatie oneindig duren. |
|
|
skafie |
Geplaatst op 02 February 2012, 15:13
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
monteur is geweest en waarschijnlijk is het probleem gevonden..... Mijn kabel zat namelijk niet vast in de hoofdkast van Caiway. tijd zal het leren. |
|
|
Lyna |
Geplaatst op 02 February 2012, 16:11
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 18 Jan 2012 |
En mij hebben ze verteld dat er weer sprake is van een centrale storing in Aalsmeer. |
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 06 February 2012, 23:05
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 Jan 2012 |
vandaag monteur geweest... Beaamde dat het een wijkprobleem is... Signaal was verder prima.. Vanaf vandaag geen uitval meer...SO far so... |
|
|
Lyna |
Geplaatst op 06 February 2012, 23:23
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 18 Jan 2012 |
Hier ook geen uitval vanavond. Misschien door jullie monteur Als het maar zo blijft! In God we trust |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie