Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 05 January 2012, 12:59
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 Jan 2012 |
Dank voor het antwoord. Ik heb 2 weken geleden een nieuwe modem opgestuurd gekregen. loste het probleem niet op??? Was wel weer een Arris..... Bij mij is het de gehele dag 2 minuten internetten/ bellen , 2 minuten offline.. Is een modem van een ander merk een oplossing??? Ben nl zo goed als niet telefonisch bereikbaar...... |
|
|
vmax112 |
Geplaatst op 05 January 2012, 18:21
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Weer een dag voorbij. Nog steeds geen internet. En wat nog erger is nog niks van caiway gehoord. Behalve een verzoek om je adres op te geven. Bel dan gewoon of geef aan wat jullie eraan gaan doen. Als het maar enkele modems zijn zoals jullie beweren is dat toch geen moeite. |
|
|
skafie |
Geplaatst op 05 January 2012, 19:10
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Hier hetzelfde. communiceren is niet hun beste kant. ik heb nog geen reactie per mail mogen ontvangen. alleen een PB dat er aan gewerkt wordt. geen telefoon, dochters kunnen niet fatsoenlijk hun huiswerk maken....lekker in een examenjaar. Als ik een rekening moet betalen moet ik continue mijn verbinding controleren voor ik het verstuur. Caiway....BEDANKT. |
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 06 January 2012, 09:22
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 Jan 2012 |
Proberen al van voor de kerst een vakantie uit te zoeken.... Erg lastig als je maar 2 minuten naar een site kunt kijken:p Betalen blijft een gok of het lukt (of dat ik 2x betaald heb) Zonder dollen:Vind het wel raar dat als het aan een (aantal) modems ligt waarom deze dan niet voor een ander werkend model vervangen kunnen worden... Iemand van Caiway een verklaring??? |
|
|
skafie |
Geplaatst op 06 January 2012, 20:13
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Ik heb vandaag antwoord per mail gehad. Lekker nietszeggend..... "Uit onze gegevens blijkt dat u reeds telefonisch contact met ons heeft gehad. We gaan er van uit dat uw vraag telefonisch is beantwoord of dat er een vervolgafspraak is gemaakt met u." we zitten waarschijnlijk ook het weekend zonder Internet. dan gaan we week 2 in........echt belachelijk dat een storing zo lang moet duren. Ik ben al jaren groot-Internetgebruiker waarvan de laatste 4 jaar bij Caiway maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. de kids zaten vandaag bij de buren hun huiswerk te maken. Volgens Caiway moet er waarschijnlijk een software update komen van de modem. Maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen als de verbinding steeds wegvalt. Moet ik alvast koffie gaan zetten??? |
|
|
vossoft |
Geplaatst op 07 January 2012, 10:19
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 31 Dec 2011 |
Kennelijk is caiway achter de schermen bezig om de storing te verhelpen. Tot op heden al 1 dag in Maassluis geen uitval gehad van het signaal. Ik hoop dat het zo blijft. |
|
|
skafie |
Geplaatst op 08 January 2012, 10:34
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Dat hoop ik ook voor je. Bij mij achter de schermen gebeurd niet veel......tenminste dat willen ze niet vertellen bij caiway. het is hier nog steeds Er wordt nu helemaal niet meer gereageerd. Bellen doe ik niet meer, krijg toch een nietszeggend antwoord. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee... |
|
|
vmax112 |
Geplaatst op 08 January 2012, 10:53
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Wat een bedrijf die caiway. Ze willen het niet op hun site vermeldden dat er problemen zijn. Dus moet je eerst zelf maar uitzoeken. Maar met hulp van de helpdesk koop je bijna een nieuwe router. ga je de waterleiding en de stopcontacten verplaatsen. Omdat dit zou kunnen storen op het modem i.p.v. te vertellen wat er aan de hand is. Ze geven altijd eerst de indruk dat de storing aan je zelf ligt. Helpdesk bellen is ook geen feest minimaal 11/16 wachtende voor je. Ze vragen om je adres gegevens, en vervolgens hoor je niks meer. Als je een steen van de maan wil, kan je hem morgen hebben, maar even een modem uitleveren wat wel werk schijnt een heel probleem te zijn. Het waren toch maar enkel modems volgens caiway!!!!!! Waarom breng je dan niet even een modem wat wel werkt, o ja ik wil hem ook zelf wel ophalen. Ik dan sinds 22/12/2011 niet meer op internet en bellen???? |
|
|
vossoft |
Geplaatst op 08 January 2012, 11:15
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 31 Dec 2011 |
Update. En ............ de storing is weer terug. In het laatste uur weer zeer frequent verlies van het signaal. |
|
|
Requiem |
Geplaatst op 08 January 2012, 16:11
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 23 Feb 2010 |
Hier in gouda ligt het er ook weer uit. Het heeft het dit keer wel het lang gedaan, zo`n 5-6 weken zonder storing. Een nieuw record. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie