obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
caiway snelheid
dave_e
Ik heb op 14 dec. het relax pakket besteld. Dat is tv,telefonie en 35 mb internet.
Omdat ik minder dan de helft aan snelheid haalde ben ik maar eens gaan bellen met de helpdesk. Volgens de helpdesk haalde ik de snelheid die bij mijn abbo hoorde nl. 16 mb. Toen ik vertelde dat ik dit niet besteld had vertelde hij mij dat hij een mailtje zou sturen naar de afd. die erover gaat. We zijn nu inmiddels aardig wat werkdagen verder en nog steeds haal ik de snelheid niet. Gisteren maar weer eens gebeld met de vraag hoe het zit en daar werd mij verteld dat dat 10 werkdagen kan duren !!! Op mijn vraag of het niet gewoon een kwestie van een paar muisklikken is zei hij dat dat klopte.
Denk er nu serieus over na om weer terug te gaan naar mijn oude provider en caiway in gebreke te stellen.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben gehad ?
 
Caiway Webcare
Als ik het goed lees gaat het om het verkeerd opleveren van de Combi?

Zou je in een PB je adresgegevens willen doorgeven, dan kijken we gelijk wat we vanuit Webcare voor je kunnen betekenen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
dave_e
Opgelost !!! En zo snel, bedankt !
 
Caiway Webcare
De kracht van Webcare, graag gedaan!

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'caiway snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie