Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nog steeds storing Gouda?
DH64
Het is toch niet te geloven dat ze zo'n antwoord geven dat het 'onze eigen schuld is'.
Dus kabel internet is helemaal niet geschikt om met hoge snelheid te uploaden blijkt dus.
Hoe doen ze dat dan bij Ziggo en UPC waar een groot aantal klanten 10 mbit upload hebben ?
Als je een beetje rondkijkt bij de providers die echt glasvezel internet leveren dan bieden zij tussen de 30 en 50 mbit up en down (gelijke snelheid up & down) voor rond de 50 euro en wij de ultra gebruikers 50 mbit down en een armzalige 4 mbit up voor eveneens 50 euro.
 
drau
Ik zit inmiddels eraan te denken over te stappen naar een andere provider, dat wordt dan wel ADSL, wat in Gouda niet sneller gaat worden dan 8 mbit bij een 20mbit abbo, maar ik heb liever een stabiele 8 mbit verbinding dan continu 1200ms latency met een download tussen de 50 en 0,8 mbit.

Ik ben niet eens een echt heftige gebruiker; soms download ik wat via nieuwsgroepen, soms log ik in op playstation network. Ik kijk wat streaming video's op youtube etc.

Ik was deze vrijdag bij m'n zus in Rotterdam Nesselande... zij haalt een upload snelheid van 100 mbit....

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 02 2011 16:23:04:
Nu je het zegt; toen Caiway belde hadden ze ook een rare vraag, of ik veel torrents download ofzo... ik had het druk op mn werk dus ben er niet echt op gegaan, maar 't zou me niets verbazen als ik ja had gezegd, ik dat verhaal van jouw ook kreeg te horen..
Gewijzigd door drau op 02 October 2011, 16:23
 
DH64
Wordt het niet is tijd dat de Rekam de glasvezel kabels door gaat trekken tot in de woning.
Er ligt namelijk al glasvezel van de Rekam in Goverwelle tot aan de wijkkast.
Rekam vind dat niet nodig om dat te realiseren weet ik uit betrouwbare bron dus blijven we helaas maar tobben ben ik bang voor.

Is er een alternatief voor ons Gouwenaren om met hogere snelheden te kunnen internetten ?

Neen.

Er ligt namelijk wel KPN glasvezel door onze wijken heen tot aan de wijkkast (FTTC) maar KPN en de gemeente Gouda ruzieën al een paar jaar dus wordt dit netwerk niet opgeleverd.

Waarom, omdat de gemeente Gouda wilt dat KPN er open netwerk van maakt maar daar heeft KPN geen zin in want die willen er natuurlijk dan een vergoeding voor hebben.

Dus Gouwenaren, er is dus geen concurrentie voor Caiway in ons gebied dus we moeten het er maar mee doen voor de komende tijd.
Gewijzigd door DH64 op 02 October 2011, 17:17
 
drau
1513111199

1513113423
 
DH64
Ik zal er dan ook maar ééntje erbij zetten van vanavond Frown

47903141
 
drau
Is er bij Caiway ondertussen al bekend op welke datum deze channel bonding problemen worden opgelost? Ik neem aan dat er wel een datum staat geplanned voor de werkzaamheden voor het verhelpen van deze (nu al zeker 7 weken durende) storing?

Het zou wel fijn zijn om een idee te hebben hoelang dit nog zal duren.
 
DH64

Quote

drau schreef:

Is er bij Caiway ondertussen al bekend op welke datum deze channel bonding problemen worden opgelost? Ik neem aan dat er wel een datum staat geplanned voor de werkzaamheden voor het verhelpen van deze (nu al zeker 7 weken durende) storing?

Het zou wel fijn zijn om een idee te hebben hoelang dit nog zal duren.


Dit is een vraagje voor Bert Vellekoop van Caiway die nu niet aan het werk is maar pas morgen ochtend om 09:00 uur te bereiken is.

**Live streaming niet meer mogelijk op dit moment, ik zat net de laatste minuten te bekijken van een voetbal wedstrijd...grrrrrrrrrrrr
 
maanmist
< Dit is een vraagje voor Bert Vellekoop van Caiway die nu niet aan het werk is maar pas morgen ochtend om 09:00 uur te bereiken is.>

Ik hoop dat dit een humoristische achtergrond heeft want ik vindt juist dat BV goed reageert op berichten hier. Hij zal ook niet overal een directe en pasklare oplossing hebben maar hij reageert tenminste.
 
Caiway Webcare

Quote

frax schreef:

Hey

Ik ben zelf ook al zon week of 6 met die Caiway Helpdesk (laat help maar weg) bezig over precies hetzelfde probleem, ben blij dat ik niet de enige ben, maar ben wel bang dat dit heel erg lang kan gaan duren.

Ongeveer een jaar geleden hadden ze eenzelfde probleem en toen zouden ze klanten onder gaan verdelen over meer centrales. Volgens de caiway was de centrale in Goverwelle over belast.

En dan nu dit weer.

Ik werd van de week gebeld door de Caiway Helpdesk en die meldde mij dat de technische dienst er mee bezig was gewesst. Verteld die eikel mij dat het onze eigen schuld is omdat IK samen met 2 andere gebruikers hier constant 24/7 met 3Mbit aan het uploaden zouden zijn. Ik werd zo kwaad dat ik die gozer zowat door de telefoon trok.
Een dag later belde ze weer. Of het probleem verholpen was, en hij vertelde me dat er platen in de kast bijgeplaatst waren en dat het probleem verholpen moest zijn. Op dat moment leek het inderdaar veel beter. Maar nu zondag 2 oktober zijn de problemen weer helemaal terug en ben ik genoodzaakt morgen maar WEER te gaan bellen.

Ik ben bang dat dit een lang slepende zaak zal gaan worden.



Excuses! Hier zal ik zeker werk van maken, zou je je adresgegevens willen doorgeven in een PB of E-mail?

We kunnen het natuurlijk niemand kwalijk nemen dat de beschikbare en betaalde capaciteit gebruikt wordt. Of dat nou 24/7 of alleen op zondagavond is.

Ik zal later nog even terug komen op het channel bonding verhaal, daar ga ik vandaag een hoop tijd in besteden.

Wordt vervolgd.

Bert Vellekoop

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 03 2011 11:14:36:

Quote

drau schreef:

47881644

1512575710

Ik heb nog steeds problemen....

Caiway belde vrijdag dat alle problemen in Gouda waren opgelost..


Dat kan ik neit echt het complete verhaal noemen, appart dat dat niet is meegenomen in dat telefoongesprek. Je ticket voor een slecht signaal is namelijk nog steeds in behandeling, sterker nog die is nu in behandeling genomen door de tweede lijn van REKAM. Vermoedelijk een kabelbreuk of schade. Ga ik nu achteraan.

Ik neem daarna nog even telefonisch contact met je op om het hele verhaal op een rijtje te krijgen.

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 03 October 2011, 11:14
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare

Quote

frax schreef:

Heb maar weer gebeld met de helpdesk. Die kon inderdaar beamen dat er weer problemen te zien waren en heeft mijn ticket opnieuw geopend. Meer kan een helpdesk medewerker niet doen ben ik bang, nu maar weer afwachten.


Nog bedankt voor je gegevens in de PB, inmiddels heb ik intern het een en ander besproken aangaande het P2P verhaal. Hier gaan we voortaan heel anders mee om.

Ik zal later deze week nog terug komen op het complete channel bonding verhaal.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog steeds storing Gouda?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 2 03 May 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 Aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 Jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 Dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 Sep 2020
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie