Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Nog steeds storing Gouda?
|
|
DH64 |
Geplaatst op 25 September 2011, 20:12
|
Activiteit Berichten: 238 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Heel vreemd, en dat in onze wijk maar waarchijnlijk niet aangesloten op dezelfde wijkkast. |
|
|
drau |
Geplaatst op 26 September 2011, 10:35
|
Activiteit Berichten: 56 Lid sinds: 30 Jul 2010 |
oh dat is balen! Is jouw connectie nog wel goed? |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 26 September 2011, 11:10
|
Ja hoor, ik heb de test uitgevoerd op een duitse server: Results from http://www.speed.io (Copied on 2011-09-26 11:09:53) Download: 50000 Kbit/s Upload : 3779 kbit/s Connects : 2977 conn/min Ping: 14 ms |
|
|
drau |
Geplaatst op 26 September 2011, 21:40
|
Hier nog steeds drama |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 27 September 2011, 14:36
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Zojuist je modem nog eens uitgelezen, het signaal is een stuk slechter dan ik eerst zag. Hier heb ik een ticket voor aangemaakt. Het zou heel goed kunnen dat daardoor je lijn slechter presteert dan andere gebruikers in je wijk. Wanneer ik een terugkoppeling ontvang zal ik je het laten weten. Het channel-bonding verhaal speelt overigens daarnaast nog. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
drau |
Geplaatst op 27 September 2011, 15:38
|
Ah oke, bedankt. Heeft Rekam nog steeds niet bekend gemaakt wanneer ze het channel bonding probleem gaan aanpakken? Ik vind dat ze er vrij lang over doen om de werkzaamheden te starten... |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 27 September 2011, 22:35
|
Quote drau schreef: Ah oke, bedankt. Heeft Rekam nog steeds niet bekend gemaakt wanneer ze het channel bonding probleem gaan aanpakken? Ik vind dat ze er vrij lang over doen om de werkzaamheden te starten... Vind ik ook drau, mijn verbinding vandaag was redelijk tot goed, 's avonds zakt de download snelheid wel iets in maar niet zo erg meer als de afgelopen weken het geval was. Goed trouwens dan Bert een ticket voor je heeft aangemaakt want jouw connectie is nog steeds dramatisch |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 September 2011, 10:19
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote DH64 schreef: Quote drau schreef: Ah oke, bedankt. Heeft Rekam nog steeds niet bekend gemaakt wanneer ze het channel bonding probleem gaan aanpakken? Ik vind dat ze er vrij lang over doen om de werkzaamheden te starten... Vind ik ook drau, mijn verbinding vandaag was redelijk tot goed, 's avonds zakt de download snelheid wel iets in maar niet zo erg meer als de afgelopen weken het geval was. Goed trouwens dan Bert een ticket voor je heeft aangemaakt want jouw connectie is nog steeds dramatisch Het hele channel bondig verhaal ligt iets complexer dan alleen een planning van Rekam. Ik kan er niet te diep op in gaan maar ook Caiway zal hier veel werk aan hebben. En de ticket is inderdaad nodig omdat het netwerkverkeer niet de enige storing is op zijn adres. Daar moet uiteraard veel sneller een oplossing voor komen. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
drau |
Geplaatst op 02 October 2011, 14:40
|
Ik heb nog steeds problemen.... Caiway belde vrijdag dat alle problemen in Gouda waren opgelost.. |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 02 October 2011, 14:46
|
Quote drau schreef: Ik heb nog steeds problemen.... Caiway belde vrijdag dat alle problemen in Gouda waren opgelost.. Wordt het niet eens tijd dat een monteur van de Rekam de boel komt doormeten bij jou en de wijkkast, hebben ze vast nog niet gedaan en alleen maar op afstand vermoed ik. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog steeds storing Gouda?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 | Storing | : 2 | 03 May 2024 |
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem | Werkzaamheden | : 17 | 24 Aug 2023 |
storing wordt maar niet opgelost | Storing | : 1 | 24 Jan 2023 |
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 | Storing | : 17 | 01 Dec 2020 |
Frequent storing - balken - blokjes etc. | Storing | : 4 | 22 Sep 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie