Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
standaart internet ook sneller met glasvezel?
|
|
erwin71239 |
Geplaatst op 23 August 2011, 19:05
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23 Aug 2011 |
Hallo wij hebben pas een brief gekregen dat er hier glasvezel word aangelegt binnenkort, mijn vraag is daarom: worden de standaart internet snelheiden dan ook verhoogt met dit glasvezel? Of moet ik hiervoor meer gaan betalen? Groetjes, Erwin |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 23 August 2011, 23:03
|
Activiteit Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote erwin71239 schreef: Hallo wij hebben pas een brief gekregen dat er hier glasvezel word aangelegt binnenkort, mijn vraag is daarom: worden de standaart internet snelheiden dan ook verhoogt met dit glasvezel? Of moet ik hiervoor meer gaan betalen? Groetjes, Erwin Via http://www.caiwayglasvezel.nl kun je meer info over het glasvezel vinden. Voor zover ik weet zijn er 3 abonnementsvormen beschikbaar voor glasvezel : Glasvezel "SUPER" 25Mbits Down / 3Mbits Up € 32,50 P/M Glasvezel "ULTRA" 50Mbits Down / 6Mbits Up € 49,90 P/M Glasvezel "SUMMIT" 90Mbits Down / 90Mbits Up € 69,90 P/M Bovenstaande prijzen zijn de prijzen en snelheden die gehanteerd worden in Loenen. En zullen mogelijk hetzelfde worden als in het westland. Of je op je huidige standaard abonnement kan blijven zitten is voor mij niet helemaal duidelijk en zal Caiway Webcare het antwoord wel op weten. Note voor Caiway Webcare: Mochten de prijzen of snelheden niet kloppen graag even een pm met juiste info. |
|
|
erwin71239 |
Geplaatst op 23 August 2011, 23:45
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23 Aug 2011 |
Dus het word niet sneller als ze alleen glasvezel leggen en je nog steeds op het zelfde abbonement zit? |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 23 August 2011, 23:56
|
Activiteit Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote erwin71239 schreef: Dus het word niet sneller als ze alleen glasvezel leggen en je nog steeds op het zelfde abbonement zit? Je kan kiezen om geheel over te stappen op glasvezel.. Dan betaal je vanaf € 32,50 voor je internetabonnement. Hier heb je ook een indicatie hoeveel het gaat kosten voor alles in 1 : http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl...allesineen Meld je je niet aan voor glasvezel blijf je gewoon via Coax internetten en tv kijken. Laat in ieder geval wel de glasvezelmodem installeren in huis want anders als je het later wilt laten doen kost het je veel geld. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 September 2011, 23:25
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik denk nu de namen van de combipakketten over de coaxkabel en glasvezel gelijk zijn, dat de internetsnelheden op de glasvezel naar beneden gaan en gelijk getrokken gaan worden met de coaxkabel. Dus van 50 mb ga je terug naar 35mn denk ik. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 15 September 2011, 10:19
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Fiber90 schreef: Ik denk nu de namen van de combipakketten over de coaxkabel en glasvezel gelijk zijn, dat de internetsnelheden op de glasvezel naar beneden gaan en gelijk getrokken gaan worden met de coaxkabel. Dus van 50 mb ga je terug naar 35mn denk ik. Verlagingen van de snelheid op een zelfde abonnement is nooit een optie, daar hoef je niet bang voor te zijn. Met de komst van de Combi's op de coaxkabel is er meer keuzeruimte qua internetsnelheid. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'standaart internet ook sneller met glasvezel?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie