obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
kanalen sorteren
susel
Weet iemand hoe ik een andere volgorde van mijn kanalen kan instellen. Ik wil bv een aantal kanalen in een andere volgorde plaatsen dan die van Caiway. Zo zitten bv bbc 1 en 2 op heel andere kanaalnummers dan bbc 3 en 4 en ik wil ze graag achter elkaar plaatsen en zo mijn eigen favoriete kanalen achter elkaar in een bepaalde volgorde zetten. Ik heb een Samsung led tv ue40c6740 met CI+ Cam.
 
maanmist
Ik denk dat je dat handiger doet met de AB van je decoder.
Ik weet niet welke je hebt maar er zal best een favorietenlijst bijstaan die jezelf in kan delen.
 
susel
Natuurlijk kan ik mijn favoriete zenders in mijn kanalen indelen (4 opties). maar de zenders die ik daar inzet komen in de volgorde zoals caiway die heeft ingedeeld. Dus ik kan bijvoorbeeld niet BBC 2 op voorkeurzender 1 zetten of zoals ik gewend ben alle BBC zenders achter elkaar zetten, net als de nederlandse zenders.
Nu las ik ergens dat je dan het land op Frankrijk moet zetten ipv Nederland en dan zou het wel kunnen, maar werkt ook niet.
Zijn er nog andere opties?
 
susel
Ben er uit. Je moet bij de instelling van je tv het land niet op Nederland zetten, maar op anderen/overig. Dan kun je later de voorgeprogrammeerde zenders van caiway in je eigen volgorde zetten door de kanalen een ander nummer te geven.
 
maanmist
En vanaf 1 April gooien ze alles weer door elkaar.
Leuk he?
 
susel
ja, heel gezellig. Zullen ze vast wel een heel goede reden voor hebben ..??..!! (niet dus)
 
Joke Den Haag
kanaal 24 (nos24) is nu 30 En 24 is buiten gebruik????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kanalen sorteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden Digitale radio of televisie storing : 7 19 jul 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Er zijn extra Europsport kanalen beschikbaar met de Olypische spelen Algemeen : 3 31 jan 2018
geen andere kanalen bekijken Storing : 4 10 jun 2016
vermindering DVB kanalen bij analoge signaal Albrandswaard? Digitale radio of televisie storing : 12 02 okt 2015
Advertentie