Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst.
|
|
Highway |
Geplaatst op 04 October 2024, 15:58
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Zucht. Hier was ik al bang voor. Caiway merkt berichten die geen spam zijn aan als spam. In de caiway webmail omgeving is er geen mogelijkheid om een foutief als spam gemarkeerde mail als "veilig" aan te duiden. Wel kan ik de mail naar postvak in verplaatsen, maar dat lost voor de toekomst niets op. In Thunderbird is het me nog niet gelukt om de spam map op de server van caiway uit te lezen. Daar ga ik zo verder mee stoeien. Iemand ideeën over de webmail en/of email clients? Quote Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. |
|
|
Highway |
Geplaatst op 18 October 2024, 14:20
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Het nieuwe spamfilter van caiway is "Slimmer en meer intuïtief". Onderstaande net doorgelezen en je kunt spam vanuit je inbox verslepen naar de spam map. Daar leert het slimme spamfilter van. Nou ik ben benieuwd of het ook daadwerkelijk werkt. Uit de spam map naar mijn inbox slepen om onterecht aangemerkte berichten als spam dan ook als gewenste mail te classificeren. Oh en gooi je tekst voor het publiceren nog een door en A.I. om de spelling te checken. "Het nieuwe spamfilter ..." Quote De nieuwe spamfilter is beter in het herkennen van spam. Die berichten slaan je inbox dus over en worden bezorgd in een aparte map in je mailaccount, genaamd ‘spam’. Tref je toch nog spam aan in je inbox? Of zie je een bericht in de spam-map dat juist wel welkom is? Dan sleep je het bericht gewoon de spam-map in of uit. Daar leert de spamfilter van, op deze manier pas je ‘m aan aan jouw voorkeuren. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway | Interactieve TV, Pay Per Event | : 4 | 06 Oct 2022 |
Vreemde mail | Algemeen | : 1 | 19 Jul 2022 |
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail | Storing | : 3 | 23 Dec 2021 |
Ik denk dat deze mail nep is. | Algemeen | : 2 | 18 Aug 2020 |
Caiway 3 of 6 maanden gratis | Abonnementen | : 6 | 11 Sep 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie