Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Pagina 2 van 2: 12
|
Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio
|
|
cawul |
Geplaatst op 16 May 2024, 20:03
|
Activiteit Berichten: 421 Lid sinds: 15 Jan 2012 |
Had ik gezien en ik heb ook uitgebreid gekeken naar het apparaat. Naast de TV heb ik hier nog 11 andere apparaten met een oerwoud aan kabels, allemaal oud. Ik overweeg van een analoge voor en eindverstercombinate naar een AV receiver over te stappen. Er kunnen zo'n 6-7 weg. Maar ja... Nieuwe spullen... is nog een 'discussiepuntje' hier :-) |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 May 2024, 14:46
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Klopt, Genexis heeft er 4. Maar er zijn er maar 2 actief, poort 3 en 4 doen niets. Ik twijfel hier aan. Volgens mij zijn tegenwoordig alles 4 de poorten actief sinds men het nieuwe tv platform gebruikt. Het nieuwe tv-platform werkt namelijk op iedere internetverbinding van Delta of Caiway en heeft geen specifieke poort meer nodig. Dat is de reden dat alle 4 poorten actief zijn gemaakt voor internet. Je kan tv ook op de 3e en 4e poort aansluiten, dat blijft werken. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Homework |
Geplaatst op 18 May 2024, 15:16
|
Activiteit » 2635GG » Alles-in-1 Plus » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 13 Lid sinds: 10 Mar 2013 |
@Bordewolf: Helaas werkt dat niet, laatste week van maart het nog geprobeerd. Op kabel van poort 1 geen tv signaal en op poort 2 geen internet. Dus pas na ingaan nieuwe abonnement en ontvangst Nokia modem/router al het signaal op alle poorten. Eea wijzigd zich blijkbaar pas na activatie van nieuwe modem. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 May 2024, 15:20
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Dat verbaasd mij, in theorie kun je zelf het tv signaal via de router of een switch laten lopen, dan werkt het nog. En je hebt ook poort 3 en 4 getest voor internet?
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Homework |
Geplaatst op 19 May 2024, 09:43
|
Activiteit » 2635GG » Alles-in-1 Plus » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 13 Lid sinds: 10 Mar 2013 |
poort 3 en 4 deden niets, dit uiteraard geprobeerd. Net als de Aria 7x op het internet signaal. Met de overstap naar nieuwe abonnement (zelfde snelheid als ik had) en de Nokia werkte het wel zoals verwacht. Maar met de overstap moest gewacht worden tot dat het signaal weg viel. Hierna reageerde de Genexis nergens meer op. Lijkt er dus op dat er 2 platforms draaien waarvan 1 langzaam uit gefaseerd wordt . |
|
|
henksr |
Geplaatst op 24 October 2024, 16:52
|
Activiteit » kwintsheul » 2295lh Berichten: 13 Lid sinds: 03 Apr 2013 |
Kan het niet gewoon met een omvormer van digitaal naar analoog? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
storing wordt maar niet opgelost | Storing | : 1 | 24 Jan 2023 |
TV-kijken wordt nóg leuker | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 24 | 04 May 2022 |
CAI Harderwijk koopt EQT uit en wordt volledig eigenaar van FTTH-netwerk | Algemeen | : 3 | 16 Jan 2019 |
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden | Digitale radio of televisie storing | : 7 | 19 Jul 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie