Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Router
|
|
JoJuDaRo |
Geplaatst op 01 February 2023, 15:11
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 23 Jan 2023 |
Op haar studentenkamer wil ik achter een glasvezelnetwerk een snelle router (Wi-Fi 6 (802.11ax) installeren. Diverse reviews gezien, maar ik wil ook graag advies vanuit dit forum. De router zal voornamelijk gebruikt worden voor streaming naar haar TV en gebruik door haar iPad. Veiligheid, stabiel (ze gaat mij bellen als de Wi-Fi slecht is) en onzichtbaar afschermen vind ik ook fijn. Ik heb in dit forum een oude thread gezien en daarin was men voorstander van Asus. Maar de techniek gaat snel en voorkeuren veranderen. Wat is voor jullie de beste router om aan te schaffen? |
|
|
Highway |
Geplaatst op 11 February 2023, 17:49
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Ik ben nog steeds een grote fan van Asus. Vooral in combinatie met Merlin Firmware, https://www.asuswrt-merlin.net/. Het levert extra mogelijkheden op. Een wifi 6 router herken je dacht ik aan AX in het typenummer. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen met website, router port 443 | Hardware instellingen | : 4 | 11 Feb 2023 |
Genexis Router Static IP comments | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 2 | 25 Nov 2020 |
Eigen router, instellingen? | Eigen netwerk | : 1 | 19 Oct 2020 |
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg | Eigen netwerk | : 2 | 15 Oct 2020 |
fritzbox 7490 blijven gebruiken achter Genexis Platinum router | Algemeen | : 1 | 11 Sep 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie