Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Zenders aanvulend paket
|
|
tappie97 |
Geplaatst op 12 December 2010, 20:44
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12 Dec 2010 |
Hallo, Ik heb sinds vorige week een DVB-T scart stick. Ik heb deze aangeloten op mijn slaapkamer, de tv doet het nu maar er zitten 18 zenders op. Op de tv benden hebben we een aanvullend pakket, mijn vraag is dan ook of ik het aanvullende paket boven op mijn tv kan kijken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Met Vriendelijk Groet |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 12 December 2010, 22:04
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
Nee kan niet dvb-t is totaal ander systeem als DVB-C wat je in je huiskamer staan |
|
|
tappie97 |
Geplaatst op 14 December 2010, 15:50
|
Dus dan ik niet op mijn tv boven geen exstra zenders er bij te krijgen. Op geen enkleke manier. MVG |
|
|
Rood |
Geplaatst op 14 December 2010, 21:54
|
Activiteit » Maassluis » Alles-in-1 Totaal » ASUS-RT66U » Entone IPTV Berichten: 27 Lid sinds: 06 Nov 2010 |
Natuurlijk wel :-) Je hebt een DVB-T stick gekocht, dit wordt door Caiway als budget oplossing ge-promoot. De DVB-T stick kan helaas niet alle zenders laten zien. Wil je alle zender's boven hebben die je beneden ook heb dan zal je een ander kastje moeten hebben. Gewoon een DVB-C kastje zoals caiway of de elektroboer om de hoek verkoopt zoals een HUMAX IR-FOX bijvoorbeeld. Dus Ja je kan boven alle zenders kijken die je beneden ook ziet, nee dat kan je alleen niet met je DVB-T Budget Stick |
|
|
tappie97 |
Geplaatst op 15 December 2010, 20:19
|
Oke, bedankt Edit Admin: Ik neem aan dat die herhalingsberichten een foutje waren?? Gewijzigd door magicwizz op 15 December 2010, 22:17 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenders aanvulend paket', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe zenders per januari 2024 | Interactieve TV, Pay Per Event | : 8 | 14 May 2024 |
2 zenders naar HD op Interactief | Nieuws van CaiWay/Delta | : 30 | 22 Apr 2023 |
Meer zenders naar HD | Nieuws van CaiWay/Delta | : 10 | 26 May 2022 |
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax | Storing | : 2 | 09 Aug 2020 |
Tijdelijk meer zenders | Nieuws van CaiWay/Delta | : 3 | 20 Mar 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie