Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Schaamteloos.........
ido
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n schaamteloze partij oplichters meegemaakt als Caiway.
Al sinds 2013 Alles in één glas Compleet 400/400 en later een upgrade naar 500/500.
Ineens sinds september heet mijn pakket Alles in één Plus 250/250
Geen enkele informatie hierover ontvangen.
Tevens een plus pakket zenders die wel aan staat op mijn account en ik niet ter beschikking heb.
Kosten per maand 73,50 euro.
Gisteren bijna 3 uur met mobiele telefoon getracht iets op te lossen.
Geen wil om ook maar iets op te lossen en nu rest mij alleen nog om op te zeggen.
Oplichters zijn het.................
Schandalig en totaal schaamteloos!!!!
 
Bordewolf
Het lijkt me dat het aan Caiway is om aan te tonen dat jij zelf hebt verzocht het pakket te wijzigen. Zo niet dan moeten ze de zaak terugdraaien.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ido
Het vervelende aan deze zaak is dat mijn oorspronkelijke pakket "Alles in één Glas Compleet"
niet meer bestaat.
Caiway vond het nodig zonder overleg mijn pakket te downgraden naar "Alles in één Glas Plus.
Het enige wat ze dan niet downgraden is de prijs.
Het is nogal duur, 73,50 euro pm voor 250/250 met basispakket zenders.
 
ido
En gisteren nog de euvele moed hebben om te vragen om mijn mening.
Zie de mail hieronder, met kans op een bol.com waardebon........

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden de mening van onze klanten belangrijk. Hierdoor weten we wat u van ons vindt en kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

We nodigen u uit om een aantal vragen te beantwoorden over hoe tevreden u bent over onze diensten. Het onderzoek duurt ongeveer 5 minuten. Uiteraard gaan wij betrouwbaar met uw gegevens om. De resultaten worden altijd anoniem verwerkt.

Met het invullen van de vragenlijst maakt u kans op een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25.

Start direct en beantwoord hieronder de eerste vraag:

Hoe waarschijnlijk is het dat u Caiway als provider van internet, televisie en telefonie aanbeveelt aan familie, vrienden en bekenden?
 
ido
Gisteren onderstaande oplossing gekregen.................
Waar men daar aan voorbij gaat is dat ik dus maanden teveel heb mogen betalen.
ze spreken zelf al vanaf Maart 2020
Ook heb ik al maanden te weinig zenders dan waar ik voor betaal.
Ik voor het snel pakket 73,50 moet gaan betalen.
Ik nog 2,50 bij moet gaan betalen voor telefonie in het pakket.
Tevens 11 euro extra betalen om de zenders te krijgen waar ik altijd al recht op had en niet al maanden niet tot mijn beschikking heb.
Dat doen we dan af door mij 87 euro straks te factureren per maand en de geweldige geste van eenmalig een vergoeding van 73,50
Het pakket wat ik dus al vanaf Maart gebruik kost 61,50 euro per maand
Een simpele rekensom is dan 10x 12,50 euro= 125 euro teveel betaald en straks moet ik dan 87 euro betalen voor effectief 100mbit meer dan waar ik altijd al recht op had.
Dat zijn nog eens oplossingen.


Geachte heer/mevrouw,

Ik begrijp dat een wijziging in het abonnement niet altijd wenselijk is. We hebben inderdaad per 1 maart 2020 wijzigingen gehad in ons portfolio. Wij hebben in januari een brief verstuurd over de wijziging. Maar ik begrijp dat u deze niet heeft ontvangen. Wanneer u overstapt op het Snel pakket voor 73,50 wil ik u eventueel een maand abonnementskostenvergoeding aanbieden. Er wordt dan dus 73,50 in mindering gebracht op de eerste factuur na de wijziging.

Ik hoor graag of u hiermee akkoord gaat.

Met vriendelijke groet,

Sibel
Caiway Webcare Team
 
ido
Mijn reactie:

Nee caiway, natuurlijk is dat geen oplossing
Hoe zit het dan met mijn telefonie (2,50) pm en mijn extra zenders
De extra zenders die aan staan op mijn huidige pakket
Om nog maar te zwijgen over de maanden die ik dus teveel heb betaald
Deze reactie beschrijft nu precies waar de klacht over gaat
De schaamteloze manier van handelen en dan ook nog met deze oplossing komen.
Ik moet dus straks €.87 euro gaan betalen om effectief 100mbit meer dan wat ik had 500mbit
Nou...... caiway..... de handjes op elkaar voor deze geweldige geste
Bovendien zou het sieren om een telefonisch fatsoenlijk tot een echte serieuze oplossing te komen

Antwoord CAIWAY:
Geachte heer/mevrouw,

Als u het niet zitten om over te stappen op het nieuwe portfolio is hetzelfde aanbod ook geldig bij uw huidige pakket. Ik kan u dus een eenmalige korting aanbieden van €73,50 zonder dat u hoeft over te stappen op het nieuwe portfolio. Maar het pakket wat u eerst had is helaas niet meer leverbaar daarom hebben we niet de mogelijkheid om het abonnement terug te zetten naar dat pakket. Wat betreft Plus TV. Ik begrijp dat er iets mis gegaan is tijdens het omzetten van het abonnement. Als u ons eerder op de hoogte had gesteld van dit probleem hadden we eerder de mogelijkheid om dit op te lossen.

Ik hoor graag of u gebruik wilt maken van dit aanbod.

Met vriendelijke groet,

Sibel
Caiway Webcare Team
 
ido
Mijn antwoord:
Beste Sibel,
Het wil maar niet lukken om te begrijpen waar het om gaat.
Daarom is dit niet de manier om te communiceren, telefonie werkt echt beter.
Echter heb ik dat al 3 uur getracht en heeft totaal niets opgeleverd.
IK ZOU ZEER GRAAG KLANT BLIJVEN VAN CAIWAY.........
Ik ben alleen niet van plan, EN LEES HET NU EENS ZEER GOED.
IK MOET VOOR HETZELFDE ALS DAT IK HAD 86 EURO GAAN BETALEN!!!!!!!! EN GEEN 73,50
SCHAAMTELOOS NOEM IK DAT!!!!!!!
DE KLANT HETZELDE BIEDEN EN MEER LATEN BETALEN!!!!!!!
HET IS NIET DAT IK NIET WIL..........IK MOET VOOR WAT IK BEHOOR TE HEBBEN VEEL MEER GAAN BETALEN.......BEGRIJP HET NU EENS EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!
MAN,man man.................

Ik vergeet nog even het volgende,
U zegt in uw reactie "Als u ons eerder op de hoogte had gesteld van dit probleem hadden we eerder de mogelijkheid om dit op te lossen."
Als caiway mij op de hoogte had gesteld van eventuele wijzigingen, dan had mij dit bespaard gebleven.
LET OP: HET PROBLEEM IS BEGONNEN BIJ CAIWAY EN NIET BIJ MIJ!!!
 
ido
Het blijft maar doorgaan, wat een idioten werken er daar.
Ik heb nu alles in een glas plus ipv compleet (ongevraagd)
Ik heb nu 250/250 mbit 70 zenders en telefonie
Ik betaal iedere maand €73,50
Als ik op de website kijk zou dat €61,50 + €2,50 voor telefonie moeten zijn
OPLICHTING NOEM IK DAT
 
Bordewolf

ido schreef:

Het blijft maar doorgaan, wat een idioten werken er daar.
Ik heb nu alles in een glas plus ipv compleet (ongevraagd)
Ik heb nu 250/250 mbit 70 zenders en telefonie
Ik betaal iedere maand €73,50
Als ik op de website kijk zou dat €61,50 + €2,50 voor telefonie moeten zijn
OPLICHTING NOEM IK DAT


Volgens mij moet je het pluspakket tv opzeggen, die zit im de 73,50

Koel even af en kijk goed wat je hebt of kunt krijgen.
Ook de nieuwe paketten zijn niet veel duurder dan de oude.
Dus jou berekeningen kloppen niet.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ido
Beste
Het probleem is dat ik theoretisch het pluspakket heb
Ik krijg c.q heb niet de uitgebreide zenders.
Maar ik betaal er wel voor
Dusssssss heeft het niets met afkoelen te maken
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Schaamteloos.........', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie