Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Netflix geeft via wifi geen surround
|
|
Joep |
Geplaatst op 09 March 2020, 21:42
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Mar 2020 |
Blu ray geeft wel surround |
|
|
JPvG |
Geplaatst op 10 March 2020, 06:11
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2925EE » Genexis Titanium-52 » Asus Lyra » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 17 Lid sinds: 01 Feb 2018 |
Hmm, en als je alles loshaalt van je receiver en alleen je tv aansluit? Dan kun je de rest elimineren. |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 10 March 2020, 23:54
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Beste Joep, Je hebt bij een Panasonic OLED TV o.a. nog de optie zitten bij ''geluid'' HDMI-Audioformaat > Bitstream. Tevens kun je bij HDMI ook kiezen voor HDMI optie Mode 1 en Mode 2. Ben je daar al mee aan de slag gegaan. Nu ken ik Panasonic van voor tot achter, idem deels Pioneer en herken enkel deze issue als je een analoge ingangsinput selecteert en er een dolby audio signaal naar toe stuurt. Dan ontstaat er een oversturend geluidsniveau. Nu is je Panasonic recent en je Pioneer rond 2013. Afijn, ik zou eens kijken of je Pansonic softwarematig up to date is en zeker je Pioneer checken. Aangezien er veel in audiosporen/decoderen/HDCP etc is gebeurd kan het zomaar zijn dat de audio inhoud geëncodeerd is met de Dolby Digital Plus-indeling en niet goed loopt met je Pioneer. Een handshake heeft hier niets mee te maken. In jip en janneke taal. Het is simpel gezegd het dat ene met het andere apparaat elkaar het ''handje geeft''. En ja je hebt een digitale verbinding, of niet. Het slechtste wat kan ontstaan is of geen beeld (of beeld ruis ivm resolutie) probleem, of geen geluid. Brom storingen gebeuren merendeels aan de analoge en aarde kant of een vervormd of tehoog digitaal signaal. (Het is overigens wel raadzaam een HDMI 2.0 versie te gebruiken van goede kwaliteit zoals ik altijd bv AudioQuest recommandeer.) Maar ik vind je issue interessant en kan dit wel voor je oppakken/onderzoeken/testen uitvoeren. Wil je mij morgen even contacten ? ( Zie onderstaande de link waarop je mij kunt benaderen) Ook dit heb ik al gedaan. Ik waardeer je meedenken. Weet jij een persoon of partij die ik kan inhuren voor zo’n klus? |
|
|
Joep |
Geplaatst op 11 March 2020, 20:43
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Mar 2020 |
Hallo Jaco, Het installeren van een chromecast direct op de receiver werkt. Bedien nu Netflix weer gewoon met mijn telefoon. Wel vreemd dat het op deze manier moet met een ‘smart’ tv. Enorm bedankt voor je hulp! |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 11 March 2020, 21:45
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Beste Joep, ja we hebben er lang over gesproken, ook wat betreft de verschillende protocollen van 4K tot Dolby Atmos etc. die soms wel en niet goed lopen via de ''ARC'' ism een ''oudere'' receiver. Maar prima oplossing zo. Ik heb het overigens hier getest met een recente dolby atmos receiver ism de Panasonic OLED en met de netflix app op de TV. Heb geen problemen ondervonden... Maar afijn, het scheelt je wel een andere receiver... Als er nog verdere vragen zijn, stel ze gerust hier op het Caiway / Delta forum... Hallo Jaco, Het installeren van een chromecast direct op de receiver werkt. Bedien nu Netflix weer gewoon met mijn telefoon. Wel vreemd dat het op deze manier moet met een ‘smart’ tv. Enorm bedankt voor je hulp! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix geeft via wifi geen surround', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 12 Mar 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie