obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Deco M9 en Genxsis
Franc
Hey hallo, Wilde voor mijn huis Deco M9 als wifi mesh. Dit werkte direct, echter in de middag de melding geen Internet. Heb Genexsis modem router en volgens mij geen mogelijkheid om bridge te maken. Waar gaat het fout?
Opnieuw alles geïnstalleerd en werkte feilloos, tot na een paar uur. Weer geen internet melding
Alle lampjes op rood terwijl adem wel signaal schijnt te krijgen. Hoe krijg ik Deco aan het werk? Ik hoef niet perse wifi van de Caiway router te hebben. Liever niet juist
 
Jaco Hage
Je TP Link moet je na configuratie in Bridge modus zetten. Niet het Caiway modem, deze deelt de IP adressen uit. Daar is de Deco niet krachtig genoeg in.

Franc schreef:

Hey hallo, Wilde voor mijn huis Deco M9 als wifi mesh. Dit werkte direct, echter in de middag de melding geen Internet. Heb Genexsis modem router en volgens mij geen mogelijkheid om bridge te maken. Waar gaat het fout?
Opnieuw alles geïnstalleerd en werkte feilloos, tot na een paar uur. Weer geen internet melding
Alle lampjes op rood terwijl adem wel signaal schijnt te krijgen. Hoe krijg ik Deco aan het werk? Ik hoef niet perse wifi van de Caiway router te hebben. Liever niet juist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Deco M9 en Genxsis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
Advertentie