obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Opneem storing entone
andreke
ik heb 1 van de allereerste entone en die heeft altijd goed gewerkt maar sinds enige tijd als ik opnames plan worden deze niet opgenomen deze storing komt geregeld voor want ik neem iedere dag op en dan gebeurt dat zeker 2 keer per week
wat kan ik hier aan doen
 
Jaco Hage
Wat zegt of constateert Caiway in je verbinding> ? Daar al je contacten gelegd?
 
andreke
Weet ik niet heb nog niet gebeld ik dacht dat er hier weleens iemand dezelfde storing had gehad
 
Jaco Hage
de storing kan hetzelfde ogen maar door wat anders komen. Zou het eerst even aan Caiway voorleggen. Wie weet is het iets eenvoudigs...
 
Bakstenen
De EPG loopt niet gelijk met de werkelijke tijd,soms stopt de opname ook niet en heb je ineens een opname van 22 uur,Entone is gewoon shit.
Wat ik meest doe is gewoon resetten,dat helpt meest voor 1 tot 2 weken,en ja ook wel eens aan caiway gemeld,krijg je een andere,maar probleem blijft.




andreke schreef:

ik heb 1 van de allereerste entone en die heeft altijd goed gewerkt maar sinds enige tijd als ik opnames plan worden deze niet opgenomen deze storing komt geregeld voor want ik neem iedere dag op en dan gebeurt dat zeker 2 keer per week
wat kan ik hier aan doen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opneem storing entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie