obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Ondertiteling op NPO
cawul
Voorheen had ik op de Entone 515 vrijwel altijd ondertiteling bij Nederlandse uitzendingen.
Ik merk dat dit veel minder het geval is.
Sterker nog: de laatste 4-5x heb ik helemaal geen ondertiteling meer.
Vaak zijn geïnterviewden moeilijk te verstaan en vind ik ondertiteling reuze handig: gebruik het vaak.

Iets bekend daar?
Zelfde ervaring ?
 
Sokje
Ik heb de Entone geprobeerd. Hoe bevalt hij jou? ik vind dat kastje ongelooflijk traag vergeleken bij de KPN kastjes.
 
cawul

Sokje schreef:

Ik heb de Entone geprobeerd. Hoe bevalt hij jou? ik vind dat kastje ongelooflijk traag vergeleken bij de KPN kastjes.


Sorry voor de vertraging. Ik kan geen oordeel geven over de KPN kastjes, maar bij werkt de Entone relatief snel. Het apparaat reageert behoorlijk snel op alles.
De Humax 5050c die ik af en toe gebruik, kijk, díe reageert vrij traag. Sowieso het aanzetten en de EPG data inlezen, mwoah ... trek daar de nodige tijd voor uit.
Dan is de Entone qua snelheid een verademing.

Overigens: de ondertiteling (mijn bericht), dat ligt aan de omroep.
Die hebben de ondertiteling, die onder de gele knop zit, verwijderd. Klaar.
Enige optie is [Text] en dan pagina 888.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ondertiteling op NPO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ondertiteling op RTL 8 Storing : 2 07 apr 2023
Teletekst/ondertiteling Algemeen : 4 28 apr 2021
Kan Gesproken Ondertiteling niet uitzetten Algemeen : 2 18 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Ondertiteling BBC op de Entone 400 CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 23 07 jul 2014
Advertentie