obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mutiscreen error VR-15
broer63
Heb nog nooit op een van mijn pc's of laptops de multiscreen app goed werkend gekregen. Na installatie van de viewer werkt NPO 1 prima maar daarna als ik switch naar bijvoorbeeld RTL4 vliegt Multiscreen er uit met de beroemde VR-15 melding... Maakt niet uit of ik onder Windows 8.1 of Windows 10 werk. Helaas met de volledig achterhaalde Internet Explorer..

Alleen op de mobiele telefoon werkt de applicatie. Wat zou het mooi zijn als de Cai ook de 21e eeuw in zou gaan met vlotte applicaties werkend onder de nieuwste browsers zoals Edge...

Iemand nog een suggestie? Ook safari die niet eens meer gemaakt wordt voor Windows werkt niet
 
Bordewolf
Medio januari komt Caiway weer met zijn liederlijke prijsverhogingen (eerlijk gezegd zou ik nu eens verlagingen verwachten)
Er zit geen verrassing in bij Caiway, het is steeds meer betalen voor steeds minder (in tegenstelling tot andere providers met meer content, gratis, goed werkende apps).

Ik betaal nu al twee jaar 5 euro voor de entone. Een decoder die zelf nogal brakkig is. EPG werkt vaak niet goed, zappen is niet snel etc.
Bij zo goed als alle providers is de eerste (en zelf soms de tweede) decoder gratis.
Maar kennelijk kun je als monopolist alles maken.

Dan de multiscreenapp. Die is al vier jaar hetzelfde en wordt door steeds minder platformen ondersteund.
Veel providers zorgen voor een app via de TV-fabrikanten tegenwoordig. Daarnaast zijn er minimaal apps die geschikt zijn voor Windows10, Apple en Android (laatste versie) en worden de apps bij de andere providers ZEER regelmatig geupdate. Er zitten mogelijkheden in voor Chromecast, opnemen en afspelen etc. Feitelijk zou je zonder en entone en CI+modules TV kunnen kijken.
Dat is de TV van de toekomt. Ik betaal nu nog 9 euro aan randapparatuur (ik heb ook nog twee CI+ smartcards voor de TV's elders) die feitelijk niet meer nodig is en die bij mijn vorige provider gratis waren.
Mede omdat COAX verwaarloosd wordt door Caiway en daar geen HD zenders meer bij worden geplaatst (wat ik zelf bezopen vindt nu er HD zenders gaan wegvallen!!) wordt het juist een must een alternatief te bieden zonder dat er nieuwe kabels getrokken moeten worden.


Verder zie ik bij Caiway op het punt van HD nog steeds geen verre vooruitgaan. Daar waar andere providers niets anders doen dan alles wat naar HD kan ook naar HD zetten (omdat dit nu eenmaal de standaard is tegenwoordig) blijft Caiway al jaren hetzelfde doen. Een paar HD zenders toevoegen (vaak degene die je toch niet kijkt) ipv RTL Lounge en Crime, de duitste zenders waar veel voor betaald wordt zoals WDR, NDR, RTL Television, Pro Sieben en Sat1.
En waar we gaan staan met UHD??? Hoe makkelijk is het voor Caiway om via de multiscreen-app een dergelijke zender aan te gaan bieden. Geen nieuwe decoders nodig!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik verwacht geen prijsverhoging van Caiway dit jaar, tenzij er een aanzienlijke verbetering van het product aan gekoppeld is.
 
Migow

Quote

Sokje schreef:

Ik verwacht geen prijsverhoging van Caiway dit jaar, tenzij er een aanzienlijke verbetering van het product aan gekoppeld is.

Kun je rekenen? Reken er maar niet op caiway kennende Grin
 
Bordewolf
Ik zie alles alleen nog goedkomen wanneer Caiway landelijk via het Ziggonetwerk gaat opereren al zal dat ook een flinke investering zijn.
Ergens krom dat een Caiway die zelf Ziggo er afschopt later wel op het Ziggonetwerk mag opereren....

Overigens las ik een bericht waarin een bedrijf al bezig is met zaken van Delta en Caiway te uniformeren.
Steeds meer zien we de eerste verschijnselen van een samenvoeging.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mutiscreen error VR-15', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino error E600-0 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 apr 2020
Multiscreen error code VR_16 CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 5 04 okt 2018
VR_15 error Multtiscreen Nieuws van CaiWay/Delta : 9 02 mei 2018
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software : 2 05 feb 2018
entone geeft hard disk error CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 28 dec 2014
Advertentie