obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Storing vaste telefonie
Fredy
Ik heb steeds storing op mijn vaste toestel. Ik kan niet gebeld worden en ook niet zelf bellen. Stroom van het modem en na een aantal seconden stroom er weer op verhelpt het probleem weer tijdelijk. Ik heb gevraagd om een nieuw modem maar krijg te horen dat dit alleen mogelijk is wanneer ik ook een nieuw (duurder) abonnement afsluit. Mijn abonnement heb ik al vanaf het begin en dit wil ik graag behouden omdat ik bij een nieuw abonnement slechter uit ben. Iemand ook ervaring hiermee?
 
Sokje
Zit je op de glasvezel of coax met telefonie?
 
Fredy
Telefonie via glasvezel.
 
Sokje
Het glasmodem is gewoon eigendom van Caiway. Als dat niet goed meer werkt hoort het gewoon vervangen te worden. Zo simpel is het.
 
Bakstenen
Maar internet doet het wel?en ik begrijp niet wat je glasvezel modem met een abbo te maken heeft,denk dat er iets niet goed gaat,of je geeft verkeerde info.
Er is maar 1 poort waar je de telefoonkabel kan aansluiten,anders even met modem langs gaan bij de winkel,wel eerst bellen of ze die kunnen testten



Quote

Fredy schreef:

Ik heb steeds storing op mijn vaste toestel. Ik kan niet gebeld worden en ook niet zelf bellen. Stroom van het modem en na een aantal seconden stroom er weer op verhelpt het probleem weer tijdelijk. Ik heb gevraagd om een nieuw modem maar krijg te horen dat dit alleen mogelijk is wanneer ik ook een nieuw (duurder) abonnement afsluit. Mijn abonnement heb ik al vanaf het begin en dit wil ik graag behouden omdat ik bij een nieuw abonnement slechter uit ben. Iemand ook ervaring hiermee?
 
Fredy
Dat is nu precies wat ik ook niet begrijp, maar Caiway erkent het probleem met het glasvezelmodem, wil ook het modem wel vervangen voor een nieuwe, maar zegt dat niet te kunnen bij mijn huidige abonnement. Ik zou dus een nieuw (voor mij veel onvoordeliger) abonnement moeten afsluiten. Internet doet het gewoon. Het probleem zit bij de vaste telefoon. Schijnt een fout in de software van het modem te zijn.
 
Hopeloos
Caiway heeft ooit een "pleister op de wond" abonnement aan ons aangeboden in Krimpen/Loenen en die moeten ze gewoon blijven supporten. Net zoals de support aan de Airties. Maar wat is er mis aan het modem dan?

Overigens Arievree, Krimpen/Loenen is een apart verhaal, wij kunnen niks los halen
[url]
https://www.caiway.nl/klantenservice/handleidingen/alles-1-glas[/url]
Gewijzigd door Hopeloos op 05 oktober 2018, 22:59
 
Fredy
In dit oude modem zit naar ik me heb laten vertellen een software fout, waardoor het modem volloopt en het telefoniegedeelte vastloopt. Resetten van het modem is dan de enige oplossing. Caiway zegt dat ons zoals jij het noemt "pleister op de wonde" abonnement niet samengaat met het nieuwe modem. Ik zou dan een nieuw abonnement moeten afsluiten, maar als je ons abonnement kent zul je begrijpen dat dat voor mij geen optie is. Ik ben trouwens niet de enige met dit modemprobleem.
 
Hopeloos
Ik denk dat Optimizer Co alias Jaco Hage je wel kan helpen want dit is natuurlijk schandalig. Hij weet alles van het verhaal Krimpen en LoenenSmile
 
Fredy
Ik hoop het. Caiway zegt dat ze behalve een maand abonnementskorting bij overstap niets kunnen doen. Ik heb toch recht op een goed werkend modem, bij welk abonnement dan ook.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie