Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
RTL Crime, RTL Lounge en Out TV in HD beschikbaar bij Ziggo
|
|
Sokje |
Geplaatst op 30 November 2017, 16:46
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Ziggo dit jaar al diverse malen meer HD zenders heeft toegevoegd en zoals nu hier ook weer blijkt, rustig mee doorgaat. http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-e...-tv-in-hd/ Bij Caiway gebeurt er al tijden niks meer op gebied van toevoeging van HD zenders. Ik vind gezien de prijs die we betalen bij Caiway, hierin niet zo moet stil staan als ze nu doen . Gewijzigd door Sokje op 01 December 2017, 06:58 |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 30 November 2017, 18:31
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Er zal wel een andere wind gaan waaien lijkt me. Nieuwe CEO, verhuizing naar Zeeland, integratie van systemen. Meer HD is al het hele jaar een must. Ziggo Sports Voetbal en Racing zijn ook nog steeds geen HD, Film 1 zelfs nog steeds niet. En dan wat Ziggo al heeft: - RTL Crime - RTL Lounge - RTL Telekids (kortom nu ALLE RTL zenders!!) - Out TV - XIte -ID -AMC - Ziggo Sports Voetbal - Ziggo Sports Racing - Ziggo Sports Golf - Film 1 Premiere - Film 1 Action - Film 1 Family - Film 1 Drama - Discovery Science - Motorsports TV - DanceTrippin - MTV LIve HD (is er bij ons zo maar afgeknikkerd, het enige goede MTV kanaal MET muziek!) Dat zijn maar liefst 18 HD kanalen meer tov Caiway !!!!!!!!!!!!! Wat ook nog mogelijk is: NDR WDR RTL Television Regionale zenders (voor mij TV Oost!) TV5 Alle Franse zenders ! Rai Uno HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Sokje |
Geplaatst op 02 December 2017, 10:50
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Ik moet het nog maar zien. Dat EQT heeft in Zeeland alle Eurosport en Discovery zenders nog steeds niet terug geplaatst. Laat staan meer HD zenders bijvoegen, daarvoor moet volgens hun eerst analoge zenders geschrapt worden. Ik snap niet dat Ziggo met grote regelmaat HD zenders kan toevoegen en dat nog met alle analoge zenders op het net. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RTL Crime, RTL Lounge en Out TV in HD beschikbaar bij Ziggo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 07 Jul 2021 |
Caiway versus Ziggo | Algemeen | : 9 | 25 Jan 2020 |
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied | Algemeen | : 9 | 07 Jan 2020 |
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 | Algemeen | : 3 | 24 Sep 2019 |
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk | Algemeen | : 16 | 19 Aug 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie