obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
zenders zoeken
wimanena
even voor de zelf installateurs onder ons wat informatie over nieuwe tv,s en zenders zoeken via de coax
er zijn nieuwe televisies die niet vanzelf de netwerkwaarde 2249 van het westland pakken
in plaats daarvan de netwerkwaardes van Maassluis gebruiken
scheelt een hoop telefoonntjes
 
Sokje
Is de kabel wel goed aangesloten bij u thuis?
 
wimanena
vreemde vraag ik leg alleen maar uit wat een probleem kan zijn met nieuwe tv,s tuurlijk zijn de kabels goed aangesloten
 
Jaco Hage

Quote

wimanena schreef:

even voor de zelf installateurs onder ons wat informatie over nieuwe tv,s en zenders zoeken via de coax
er zijn nieuwe televisies die niet vanzelf de netwerkwaarde 2249 van het westland pakken
in plaats daarvan de netwerkwaardes van Maassluis gebruiken
scheelt een hoop telefoonntjes


Klopt! Goed opgemerkt.

Zeker voor Philips, Sony en Samsung TV's werkt Caiway Netwerk ID 6227 beter. (Omg Westland / ID Maassluis)

Voor Ziggo gebieden werkt o.a. netwerk ID 4444 beter voor decoderen van zenders.

Maar dat even terzijde.

Waardoor dit komt is niet inhoudelijk te verklaren Sokje .. Smile
 
Sokje
Ziggo gaat weer uitbreiden met meer HD zenders, wanneer gaat Caiway dit ook eens doen? Ik zie ook graag motorsport.tv in HD.
 
Bordewolf
Drie nieuwe HD-zenders (Ziggo)

In het TV Standaard-zenderaanbod is vanaf 1 augustus de Nederlandse muziekzender Xite via voorkeuzekanaal 25 in HD-kwaliteit te bekijken. Abonnees met het aanvullende Movies & Series XL-abonnement zien de zenders Discovery Science (voorkeuzekanaal 202) en Motorsport.tv (voorkeuzekanaal 413) naar HD opgewaardeerd worden. Het kabelbedrijf kondigde de wijzigingen op internet aan via het forum Ziggo Community.


En dit allemaal naast de al bestaande HD-zenders zoals Fim1 en Ziggo Sports volledig in HD.
De Duitse zenders zijn bij Caiway ook nog niet allemaal in HD laat staan dat we eindelijk eens weer RTL Plus en RTL2 krijgen en andere duitse populaire zenders.
Bovendien zijn alle Franse zenders en Engelse zenders ook al lange tijd in HD. Franse zenders worden door Caiway teruggeschakeld naar SD, terwijl ze in HD worden aangeleverd.
Dat gaat ook al jaren zo met Fox International en Fox Sports 6.

Tenenkrommend.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik denk dat door die dure deal met Fox Sports, alle klanten moeten bloeden.
 
Bordewolf
We missen ook nog regionale zenders in HD.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik vind dat Caiway de prijs van het pluspakket flink moet laten zakken. Bijna alle kanalen in dat pakket zijn in SD !!

Werkelijk een antieke bedoeling voor meer dan 10 euro per maand extra.
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Ik vind dat Caiway de prijs van het pluspakket flink moet laten zakken. Bijna alle kanalen in dat pakket zijn in SD !!

Werkelijk een antieke bedoeling voor meer dan 10 euro per maand extra.


Ik kan hier alleen maar in meegaan met deze mening. Maar dat geldt ook voor de premium zenders, wel de hoofdprijs vragen maar niks in HD.
Dat kan echt niet meer.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zenders zoeken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie