Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
multiscreen geeft aan encryptie enz enz
|
|
Kweenie12 |
Geplaatst op 31 maart 2017, 15:48
|
Activiteit » Basic TV Berichten: 10 Lid sinds: 30 mrt 2017 |
Di 19:03 Ik gebruik altijd multiscreen op mijn samsung s7 al meer dan een jaar en nu ineens krijg ik de melding van:encryption met de melding: Deze pagina krijgt u te zien wanneer u een geroot of gejailbreakt . apparaat gebruikt. Caiway ondersteunt het gebruik van de Multiscreen-app op geroote en gejailbreakte toestellen niet. UHHHHH raar. Ik heb gewoon een nieuwe telefoon toen gekocht, niks tweedehands of id. Kheb intussen het diverse malen opnieuw erop gezet. Ik heb android 6.0.1 KNOX versie - de cache is opgeruimd also data. wat nu? |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 31 maart 2017, 16:34
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 mei 2014 |
even updaten naar android 7? en dan nog een keer proberen? |
|
|
Kweenie12 |
Geplaatst op 31 maart 2017, 16:38
|
Activiteit » Basic TV Berichten: 10 Lid sinds: 30 mrt 2017 |
Ik krijg de melding dat er geen updates meer zijn |
|
|
caiwayer |
Geplaatst op 31 maart 2017, 16:56
|
Activiteit Berichten: 17 Lid sinds: 01 feb 2012 |
Hebben helaas meer mensen last van. Kijk ook eens in forum draadje e.v.: https://caiway.gebruikers.eu/forum/vi...post_22181 Kijk ook eens in de playstore bij de caiway multiscreen app en aanschouw de reacties van de laatste weken... velen geven de app 1 ster door de decryption erroro. Als meer mensen daar klagen wellicht een reactie van Caiway (?????) |
|
|
Kweenie12 |
Geplaatst op 31 maart 2017, 18:23
|
Activiteit » Basic TV Berichten: 10 Lid sinds: 30 mrt 2017 |
Ik heb al met caiway gemaild en die zeggen dat de negatieve reacties verouderd zijn en intussen alles was opgelost bij de verdere mensen met klachten, en dat er ws nog een stukje data of ergens wat oude caches op mijn telefoon zijn. Ik heb werkelijk alles nagekeken maar ik kan niks vinden, nu moet ik de telefoon terug zetten met fabrieksinstelling en dat vind ik heel raar. |
|
|
Kweenie12 |
Geplaatst op 31 maart 2017, 18:27
|
Activiteit » Basic TV Berichten: 10 Lid sinds: 30 mrt 2017 |
Ik heb deze telefoon geseald gekocht en nooit problemen gehad, en heb Telfort erop staan . Of deze telefoon voor de nederlandse markt is weet ik niet, ik ben wel een beetje een leek op dat gebied. Ik heb toen die tijd contact gehad met Samsung of deze telefoon niet uit China of id komt en nadat ik gegevens moest doorgeven kreeg ik te horen dat het toestel niet daar weg kwam. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 31 maart 2017, 18:54
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1461 Lid sinds: 31 mei 2014 |
Quote Kweenie12 schreef: Ik heb al met caiway gemaild en die zeggen dat de negatieve reacties verouderd zijn en intussen alles was opgelost bij de verdere mensen met klachten, en dat er ws nog een stukje data of ergens wat oude caches op mijn telefoon zijn. Ik heb werkelijk alles nagekeken maar ik kan niks vinden, nu moet ik de telefoon terug zetten met fabrieksinstelling en dat vind ik heel raar. Toestel helemaal uitzetten en daarna weer aan. Wil nog wel eens helpen. |
Handtekening HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! | |
|
|
caiwayer |
Geplaatst op 31 maart 2017, 19:10
|
Activiteit Berichten: 17 Lid sinds: 01 feb 2012 |
Als - volgens Caiway - reacties van 31 maart 2017 verouderd zijn, hoe is het dan gesteld met de laatste update van de multiscreen app van Caiway.... De Android versie 2.17.0 stamt volgens de Playstore uit 22 juli 2016.... Zou dan pre historisch zijn in de ogan van Caiway.... Vanaf begin maart alleen maar slechte ervaringen.... Of zegt Caiway al die mensen hebben een geroot toestel... Yeah right.... *NOT* @Jaco, heb jij al terugkoppeling van Caiway gehad over dit probleem? |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 01 april 2017, 14:00
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 nov 2016 |
Het handigste is dat ''men'' hieronder even de App versie tablet/phone aangeeft waar de problemen mee zijn, en wat je als melding krijgt. Dan kan ik mogelijk het eea direct doorsturen. Misschien ook handig dat aangegeven wordt welke versies geen problemen meer hebben. (Lees: niet perse relevant) Kortom, dan graag een samenvatting dan wil ik er best even induiken. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 01 april 2017, 15:51
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1461 Lid sinds: 31 mei 2014 |
Mijn glazen bol zegt dat er binnenkort een hele nieuwe app wordt gelanceerd (iets van Caiway Go oid). |
Handtekening HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! | |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multiscreen geeft aan encryptie enz enz', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 dec 2023 |
Multiscreen en app liggen er uit. | Storing | : 8 | 29 mei 2020 |
Netflix geeft via wifi geen surround | Hardware instellingen | : 15 | 11 mrt 2020 |
Multiscreen App op iMac desktop | Storing | : 101 | 24 sep 2019 |
Multiscreen tv | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 11 | 13 mei 2019 |
Advertentie