obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
Bakstenen

Quote

Jaco Hage schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

Jaco,ik zou niet weten waarom snelheid nog hoger moet ik denk dat 98 % van de internet gebruikers er niets van gaat merken omdat de andere kant langzamer is.
Is weer gewoon een ordinaire verhoging die door je strot wordt geduwd,ja uiteraard ook het zinnetje"u mag opzeggen"we betalen nu of liever gezegd boeten nu omdat de sportzender erbij is gekomen en die niet genoeg abbo,s heeft opgeleverd.
Het is hetzelfde als dat je in de trein stapt en hoort dat het kaartje duurder is geworden omdat de trein sneller rijd,ja en .


Die snelheid moet maximaal door het dak knallen. Ik wil eerder op mijn station aankomen....
Topsnelheden krijg je hiermee op wifi, Een eerste levensbehoefte van de generatie anno 2017... Ik heb er geen moeite mee.


De snelheden die er nu zijn kan je gewoon mee uit de voeten want b.v de pagina,s die je oproept zijn echt niet sneller,en voor Caiway maakt het niets uit welke snelheid er over die kabel gaat,en het argument dat ze dan kunnen door ontwikkelen slaat ook nergens op want ik zou niet weten welk hoogstand techwerk ze hebben gedaan de laatste 5 jaar.
 
2fast4u

Quote

rhuijben schreef:

Ik denk niet dat het abonnement goedkoper wordt door geen telefonie af te nemen. (Ik gebruik de telefonie van Caiway zelf alleen als backup. Al mijn gesprekken gaan over voip met een specifieke voip provider). De kosten voor caiway zitten met hun netwerk bijna volledig in de gesprekken, niet in de vaste lasten.

Voor alleen internet is de optie van een kabelmaatschappij niet echt handig, al heb ik ooit gehoord dat er opties voor zijn bij Caiway ook al staan ze niet op de site.


kijk je betaald voor internet, bellen en tv ik gebruik alleen maar internet met bellen kun je zo een abonnement voor 10€ onbeperkt bellen hebben en tv kijken via schotel..dus ik betaal die twee voor niks^^
dus zou ook beter kunnen zijn als alleen internet abonnement zou zijn Wink

En in begin voor dat Caiway in ons dorpje (Malden) kwam gingen reclames dat na twee jaar KPN en andere providers erop kunnen (zijn nog niet erop). Ik vraag vaak mensen waarom gaan jullie niet naar Caiway hun antwoord is we willen KPN telefonie behouden zouden well alleen internet en tv van Caiway willen hebben maar dat kan niet..Ik zei tegen hun ook komt KPN met glasvezel dan toch zit je op zelfde netwerk als Caiway maar toch willen ze niet. Voor mij zou het fijner zijn als ik alleen internet abonnement zou hebben bij Caiway en de rest niet en veel andere klanten ook.
 
rhuijben
Hier in IJsselstein zijn er een handvol andere providers die diensten bieden over het CIF netwerk. KPN heeft er voor gekozen dat niet te doen en biedt dus hier niet meer dan een mager ADSL pakket. Investeren in VDSL vinden ze niet nuttig. Dus ze bieden 20/1 MBit die ook benut wordt voor de TV enzo, voor een prijs waar Caiway bijna 200 MBit voor aanbiedt.

Het is wachten op andere providers die apparatuur in de POPs, ofwel hoger in het netwerk willen plaatsen. Caiway heeft het wel slim bekeken met de combinatie van kabel in stand houden... dat maakt hun in bepaalde opzichten aantrekkelijker dan alle alternatieven.

En de prijzen van Caiway vind ik persoonlijk niet verkeerd. Ik ken best wat gebruikers in Ziggo gebied die ongeveer betalen voor hun internet over glas wat ik aan Caiway betaal en daar bovenop nog aan Ziggo betalen voor TV.

Voor telefoon gebruik ik voip. Het afkopen bij Caiway is duurder dan gewoon een abonnementje bij zo'n provider en met een simpel dect voip centraletje zo aangesloten op je router. De goedkope KPN alles in een pakketten hebben trouwens dezelfde belkosten als Caiway zie ik net.
 
Heineken-88
Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar komen er ook meer zenders met replay tv? Ik kon het namelijk niet vinden. Ook geen overzicht van de zenders die het hebben.
Handtekening
Ik zou ochtenden een stuk leuker vinden als ze wat later zouden beginnen...
 
Bordewolf
Nee, ReplayTV stelt geen reet voor. Alleen opnemen en terugkijken is handig, dat zijn echter faciliteiten die andere providers gratis bij hun abonnement hebben zitten.
Daar wordt bij Caiway nog steeds € 5= voor gevraagd.

Ze maken het bovendien zelf heel warrig door nieuwe abonnementen aan te bieden waarbij het opeens weer € 2,50 is.
Niemand betaald bij Caiway een rechtlijnige prijs en abonnementen waar men eerst juist voordeel geeft op ReplayTV omdat het abo zelf al duur is worden nu weer opgetrokken.
Ze weten wel hoe ze de klanten tegen de haren in moeten strijken!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Klopt helemaal. Wanneer Caiway die prijsverhoging niet voor 1 maart omzet in een prijsverlaging gaat ook bij mij de entone onverrichte zaken retour.
ALLE pakketten (zelfs de toekomstige G600 heeft een entone voor € 2,50) hebben een verlaging gehad. Gezien het feit dat ik G500 heb genomen omdat daar geadverteerd werd met de helft van de prijs van G150 wat betreft Ineractief heb ik G500 genomen. Nu alleen dit pakket een verhoging krijgt van Interactief voel ik me zwaar bekocht en bedonderd.

Ik ga geen €5,= betalen voor Interactief terwijl een pakket hoger G600 straks maar € 2,50 betaald en de rest van de pakketten een verlaging hebben gehad op Interactief.
Het is ronduit schandelijk en niet rechtlijnig en dus NIET akkoord.

Dus Caiway: terugdraaien en er voor 1 maart op terugkomen! Een fout maken is één, deze toegeven is twee.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ook de brief gehad van Caiway met de prijsverhogingen.

Ben er niet blij mee.
 
Cees
Ook jammer dat Caiway BBC Four / CBeebies niet in HD wil doorgeven.
 
streep
inderdaad, caiway doet maar. zenders verwijderen of erbij, niemand heeft er kijk op laat staan erover meebeslissen. tarieven worden weer verhoogd en als je een goedkoper abbo wil moet je euro 19,95 betalen vanwege administratie kosten. het zou eindelijk eens tijd worden dat het monopoly van caiway doorbroken wordt. ik kijk er in ieder geval naar uit.
klanten die al vanaf het begin, dus al jaren, bij de cai zitten daar geven ze niet om.
 
rhuijben

Quote

streep schreef:

inderdaad, caiway doet maar. zenders verwijderen of erbij, niemand heeft er kijk op laat staan erover meebeslissen. tarieven worden weer verhoogd en als je een goedkoper abbo wil moet je euro 19,95 betalen vanwege administratie kosten. het zou eindelijk eens tijd worden dat het monopoly van caiway doorbroken wordt. ik kijk er in ieder geval naar uit.


De reden dat je die brief ontvangt is dat de voorwaarden wijzigen. Op zo'n punt mag je nu juist *wel* van pakket wisselen... Dat zullen ze daar niet zo hard zeggen, maar ik zou zeggen maak er gebruik van als je omlaag wilt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie