obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
rhuijben
Wat we hier natuurlijk niet zien is dat we de afgelopen maanden al best wat zenders zijn kwijtgeraakt. Foxlife, 23nd street heb ik best wel naar gekeken. De nieuwe zenders lijken een aardige opvulling van de ontstane gaten.

RTL Television is een fraaie toevoeging... Gratis Formule 1 (op SD) kijken. Jammer dat die niet meteen naar HD gaat.

Dat Rtl-Z naar 14 gaat vind ik persoonlijk wel fijn, maar of dat de gemiddelde gebruiker blij maakt. Het evenementenkanaal gaat trouwens naar '999' (staat in diverse overzichten niet goed vermeld)
 
Heineken-88
Als ik mij niet vergis heb G250. Het grappige is dat ik 296Mbit up en down haalden. Dat was ergens vorig jaar zomer.
Handtekening
Ik zou ochtenden een stuk leuker vinden als ze wat later zouden beginnen...
 
rhuijben

Quote

Heineken-88 schreef:

Als ik mij niet vergis heb G250. Het grappige is dat ik 296Mbit up en down haalden. Dat was ergens vorig jaar zomer.


Ik heb G150 en haal structureel ongeveer 175 MBit. Bij Caiway glas haal ik al jaren structureel meer dan beloofd. Dat is heel wat anders dan bij de andere providers die ik voorheen had.
 
Heineken-88
Caiway, FF serieus, TRT turk in het basis pakket en Pebble TV er uit? Al Jazeera en TRT turk mogen wat mij betreft naar het internationaal of Turkse pakket. Kan de prijs van het basispakker weer even wat minder omhoog.

Pebble zal wel achter de decoder gezet zijn om dat kinderpakket aan de man te brengen...
Handtekening
Ik zou ochtenden een stuk leuker vinden als ze wat later zouden beginnen...
 
rhuijben

Quote

Roberto schreef:
Blijft natuurlijk (gedeeltelijk) misleidend om hun Informatiekanaal ook in HD te gaan aanbieden per 1 maart. Dit om het aantal HD zenders omhoog te gooien. Wie kijkt naar deze zender.Helpless


Caiway Informatie was al HD (op kanaal 14), dus ik zie hier geen verandering.
 
2fast4u
jammer dat je niet zelf kunt instellen wat je voor betaald...je kiest zelf zenders en elke zender heeft eigen prijskaartje achter plus internet of telefoon...en aan het einde zie je wat je voor betaald...en niet je betaald iets wat je niet gebruikt....
 
rhuijben

Quote

2fast4u schreef:

jammer dat je niet zelf kunt instellen wat je voor betaald...je kiest zelf zenders en elke zender heeft eigen prijskaartje achter plus internet of telefoon...en aan het einde zie je wat je voor betaald...en niet je betaald iets wat je niet gebruikt....


Daar is een/het kabelnetwerk niet op ingericht. Allereerst zou dan iedereen in iedere tv een smartcard moeten hebben. En vervolgens moeten ze een veel uitgebreidere administratie opzetten.

Alleen dat al zou een gemiddelde abonnee minstens EUR 15 / maand kosten schat ik. Ik heb nu geen smartcards, geen ci modules, etc nodig voor diverse tv-s, een pvr en een losse dvb ontvanger voor mijn pc. En daarnaast zouden er minder aantrekkelijke deals met de content leveranciers gesloten moeten worden.

Of dat echt wenselijk is... Ik betwijfel het. Ik denk niet dat dat kostenplaatje makkelijk terug te verdienen is door dan maar minder zenders af te nemen... Zeker als iedereen dat zou proberen.
 
Jaco Hage

Quote

Bakstenen schreef:

Jaco,ik zou niet weten waarom snelheid nog hoger moet ik denk dat 98 % van de internet gebruikers er niets van gaat merken omdat de andere kant langzamer is.
Is weer gewoon een ordinaire verhoging die door je strot wordt geduwd,ja uiteraard ook het zinnetje"u mag opzeggen"we betalen nu of liever gezegd boeten nu omdat de sportzender erbij is gekomen en die niet genoeg abbo,s heeft opgeleverd.
Het is hetzelfde als dat je in de trein stapt en hoort dat het kaartje duurder is geworden omdat de trein sneller rijd,ja en .


Die snelheid moet maximaal door het dak knallen. Ik wil eerder op mijn station aankomen....
Topsnelheden krijg je hiermee op wifi, Een eerste levensbehoefte van de generatie anno 2017... Ik heb er geen moeite mee.
 
2fast4u

Quote

rhuijben schreef:

Quote

2fast4u schreef:

jammer dat je niet zelf kunt instellen wat je voor betaald...je kiest zelf zenders en elke zender heeft eigen prijskaartje achter plus internet of telefoon...en aan het einde zie je wat je voor betaald...en niet je betaald iets wat je niet gebruikt....


Daar is een/het kabelnetwerk niet op ingericht. Allereerst zou dan iedereen in iedere tv een smartcard moeten hebben. En vervolgens moeten ze een veel uitgebreidere administratie opzetten.

Alleen dat al zou een gemiddelde abonnee minstens EUR 15 / maand kosten schat ik. Ik heb nu geen smartcards, geen ci modules, etc nodig voor diverse tv-s, een pvr en een losse dvb ontvanger voor mijn pc. En daarnaast zouden er minder aantrekkelijke deals met de content leveranciers gesloten moeten worden.

Of dat echt wenselijk is... Ik betwijfel het. Ik denk niet dat dat kostenplaatje makkelijk terug te verdienen is door dan maar minder zenders af te nemen... Zeker als iedereen dat zou proberen.


ja snap ik maar wat is met klanten die geen tv of telefoon gebruiken? alleen Internet? dus die moeten gedwongen betalen?..elke provider heeft apart internet alleen caiway niet..zou wel moeten vind ik. Ik kom veel bij mensen en die willen KPN als bellen maar ook internet van caiway en kan niet want je moet alles nemen en dat willen hun niet..
 
rhuijben
Ik denk niet dat het abonnement goedkoper wordt door geen telefonie af te nemen. (Ik gebruik de telefonie van Caiway zelf alleen als backup. Al mijn gesprekken gaan over voip met een specifieke voip provider). De kosten voor caiway zitten met hun netwerk bijna volledig in de gesprekken, niet in de vaste lasten.

Voor alleen internet is de optie van een kabelmaatschappij niet echt handig, al heb ik ooit gehoord dat er opties voor zijn bij Caiway ook al staan ze niet op de site.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie