Onderwerp bekijken
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
|
|
Sokje |
Geplaatst op 16 February 2017, 12:44
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Ik kijk bijna nooit SD kanalen meer. Het ziet er slecht uit op mijn 65 inch oled. KPN heeft al veel meer HD zenders heb ik gezien bij mijn buurman. Ziggo is nu begonnen met veel SD vervangen voor HD. Ik ga er vanuit dat Caiway dit jaar hier ook wel mee zal beginnen toch? Die eerste SD Humax boxen die we kregen in 2010 zijn nu toch wel overleden. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 17 February 2017, 18:07
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
http://www.totaaltv.nl/nieuws/meer-aanbieders-breiden-hdaanbod-ziggo-sport-uit--kpn-voorlopig-niet/ Er komt schot in. Sommige kabelaars dus al vandaag, ik schat zelf in dat Caiway dit gaat doen vanaf 1 maart incl Ziggo Sports Voetbal. Overigens heb ik mensen horen zeggen dat het duurder zou worden hierdoor. Ik zou bij nieuwe onderhandelingen verwachten dat Ziggo Sports mee gaat in de prijsverlaging van Fox Sports om zo meer abonnementen te gaan verkopen. In de basis hebben ze evenveel kanalen tov Fox. Je zou ook hier een forse verlaging verwachten. Overigens zou ik ook wel een soort keuze willen hebben waarbij ik alleen Racing HD krijg voor de Formule1 voor een x-bedrag ipv het complete abonnement. Gewijzigd door Bordewolf op 18 February 2017, 11:39 HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Sokje |
Geplaatst op 18 February 2017, 14:52
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Ik verwacht het niet. Caiway doet het met Film 1 ook niet, daarvan zijn al tijden alle kanalen beschikbaar in HD. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 18 February 2017, 15:04
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Ziggo Sports is aan het onderhandelen met Caiway en daar komen in elk geval meer HD kanalen uit voort. Film1 zal ook nog wel een oud contract zijn, maar ook daar verwacht ik wel dat Caiway zaken gaat omzetten. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Sokje |
Geplaatst op 21 February 2017, 17:45
|
Ik lees net dat Kabel Veendam ook sinds vandaag meer HD zenders van Ziggo Sports doorgeeft. http://hdnieuws.blogspot.nl/2017/02/m...kv_21.html Dan zal het bij Caiway ook niet meer lang duren denk ik. |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 21 February 2017, 19:08
|
Zit BBC First er ook bij, Roberto? Ik had ergens gelezen dat deze ook per 1 maart zou komen en de handtekening slechts nog geplaatst moest worden. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 21 February 2017, 19:25
|
Quote Roberto schreef: Nee Sokje geen BBC first en ook geen regio HD zenders. Overigens alleen wijziging via glas en nog niet via de coax. Wel moeten ze Eurosport ook nog omzetten naar HD. Dus laat je verrassen de komende week maar verwacht er niet teveel van. Gebruiker Bordewolf is nog weleens warrig met info en roept soms maar wat zonder een bron te vermelden. Volgens hem hadden we al per 1 januari BBC first moeten hebben Nee 1 januari heb ik nooit geroepen, alleen in relatie tot nieuws over meer HD zenders en ander zenderpakket. Mijn bron is Webcare. Er zijn wel degelijk onderhandelingen gaande, maar nog niet afgerond. Mij is steeds gezegd dat men 1 maart wel wou halen. En Ziggo Sports zal ook wel per 1 maart volgen nu je ziet dat alle andere providers al volgen. De regionalen valt me zwaar tegen, daar kon men op glas al wel degelijk iets aan doen! Ze doen er alles aan om ons weer een jaar lang te laten zuren over zaken die bij ander providers al geregeld zijn. Gewijzigd door Bordewolf op 21 February 2017, 19:31 HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 21 February 2017, 19:32
|
Quote Roberto schreef: Quote Mijn bron is Webcare. Er zijn wel degelijk onderhandelingen gaande, maar nog niet afgerond. Haha Bordie toch. Menig forumbezoeker weet nog hoe de onderhandelingen met HBO verliepen. Heeft 3 jaar geduurd zonder te overdrijven. Die tijd is Caiway nu toch wel voorbij? Ik heb het idee dat ze zich de kritiek wel aantrekken op dit moment. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 21 February 2017, 19:43
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Caiway zich ergens van aantrekken,huuuuuuuuuuuu laat mij lachen,ik verleden week gebeld om te kijken of ik een een minder abonnement kon krijgen omdat ik met 100MB snelheid genoeg heb,dat kon ik behield alles en hoefde nu minder te betalen kreeg dan Glas 75,ik blij. Krijg ik de factuur van maart en die is nog hetzelfde ik gebeld en nee hoor mijnheer daar weten we niets vanaf,ik verbind u door met de afdeling verkoop ook daar wisten ze van niets ondanks dat ik met 1200 belde en je kan zien wanneer ik belde en ze nemen op (volgens het bandje) kreeg ik te horen dat ik nu de Entone moest huren terwijl die nu erin zit . Om een lang verhaal toch lang te houden het wordt je door de strot geduwd en als ze wat verkocht hebben en ze blijken een fout te hebben gemaakt voer je dat niet in je systeem in,eenvoudig toch. |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 21 February 2017, 19:54
|
Mijn ervaring is dat met wijziging van je product de volgende nota nooit goed is bij Caiway. Je kan standaard bellen naar de klantenservice. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe zenders per januari 2024 | Interactieve TV, Pay Per Event | : 8 | 14 May 2024 |
nieuwe app of zender | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 1 | 26 Feb 2023 |
nieuwe app of zender | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 1 | 18 Feb 2023 |
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 | Interactieve TV, Pay Per Event | : 3 | 19 Jan 2023 |
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk | Klacht over CaiWay/Delta | : 4 | 13 Sep 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie