obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Email Hoofdaccount
DaffyDuck
Op onderstaande link staat wat er nu gaande is met de mail, het gaat met name bij het hoofdaccount steeds weer mis.
Ik heb alle sub accounts wel normaal werkend, helaas gebruik ik die niet voor de belangrijke mail. Frown

https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/storingen-en-onderhoud/overzicht/statusupdate-e-mailproblemen-dinsdag-25-oktober-2016/nl-23101-25723

Ps,

De website van Caiway is voor mij althans op dit moment niet bereikbaar PC waar dat aan ligt is me nu niet bekend, misschien heeft het te maken dat ze er nog druk mee bezig zijn.
DaffyDuck voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door DaffyDuck op 25 oktober 2016, 21:35
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email Hoofdaccount', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Email tablet & telefoon Instellingen software : 6 01 jun 2019
Problemen met sommige sites en email Algemeen : 3 19 jan 2019
Storing email? Storing : 4 31 mrt 2016
email binnenhalen melding Netwerkwachtwoord opgeven Instellingen software : 9 28 nov 2015
Email storing? CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 13 28 apr 2014
Advertentie