Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Open VPN verbinding met Caiway
|
|
BJ Fekkes |
Geplaatst op 26 September 2016, 22:53
|
Activiteit » 3401EP » RT N66U Berichten: 2 Lid sinds: 26 Sep 2016 |
Beste lezer, Ik heb thuis de volgende modem van Asus RT-N66U. Ik heb altijd gebruik gemaakt van een VPN verbinding (PPTP) om buitenshuis televisie te kunnen kijken op mijn IPad met de Caiway App. Na de laatste update naar IOS10 ondersteunt de IPad geen PPTP meer waarna ik een OpenVPN heb opgezet. Deze verbinding komt tot stand via het installeren van de App Open VPN en het exporteren van de OpenVPN configuatiebestand vanaf de router naar de app. Via WATISMIJNIP.NL geeft de IPad het ipadress van Caiway aan wanneer ik op een ander netwerk zit. Echter de Caiway App geeft mij echter geen toestemming en geeft aan dat het toestel offline is wanneer ik probeer in te loggen. Alle andere apps werken wel. Heeft iemand een idee welke instelling ik wellicht nog moet aanpassen in de modem? De volgende instellingen heb ik zelf aangepast naar ja Push lan to clients Yes Direct clients to redirect Internet traffic Yes Direct clients to redirect Internet traffic Yes Advertise DNS to clients Yes Ik hoor het heel graag als iemand iets weet. Hartelijke groet, Bart-Jan |
|
|
BJ Fekkes |
Geplaatst op 03 October 2016, 15:20
|
Activiteit » 3401EP » RT N66U Berichten: 2 Lid sinds: 26 Sep 2016 |
Beste Jaco, Sorry voor mijn late reactie. Ik kan je overigens wel melden dat het nu werkt zolang mijn tablet een verbinding heeft met een wifi netwerk. Ik heb het namelijk alleen getest op het 4G netwerk en dan werkt het niet, via wifi werkt het feilloos met Open VPN. Hartelijke groet en dank voor je tijd ! Bart-Jan |
|
|
Michel67 |
Geplaatst op 04 October 2016, 22:13
|
Activiteit » Malden » 6581AG » Alles-in-1 G500 » Entone IPTV Berichten: 2 Lid sinds: 04 Oct 2016 |
Bij mij werkt de caiway TV app plots ook niet meer via 4G, wel normaal via WIFI. Het gebeurde na de Apple Iphone update van IOS10 |
|
|
Airrider |
Geplaatst op 29 November 2016, 21:00
|
Activiteit » Kudelstaart » 1433sj » Alles-in-1 G150 » Asus RT AC66U Berichten: 2 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Beste, Ik heb min of meer hetzelde probleem, na de update naar IOS 10 is VPN PPTP niet meer ondersteund. Mijn router, ook een ASUS RT AC66U geeft de mogelijkheid tot opzetten van OpenVpn, echter hij geeft " The wireless router currently uses a private WAN IP address. Please configure DDNS service before starting the VPN server. Onder de tab WAN- DDNS zegt hij echter " This router may be in the multiple-NAT envieonment and DDNS service cannot work in this environment" Iemand enig idee hoe ik dit opgelost krijg? Ben er al de nodige avonden mee bezig maar het lukt me maar niet.. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Open VPN verbinding met Caiway', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie