obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt telkens weg DLink router
AirLink
Beste leden,

Sinds kort valt telkens mijn internet enkele seconde weg en verbind mijn pc weer met het internet.
Hierna heb ik de Caiway gebeld en vonden geen problemen met mijn internet verbinding.
Na het belletje heb ik mijn DLink router gereset waar ik overigens nooit problemen mee heb gehad.
Na het resetten en alles weer invoeren werkte mijn internet een week tot dat het zelfde probleem zich weer kwam voordoen.

Bij het resetten van mijn router krijg ik wel de vraag voor de Host name en de Primary en Secondary DNS, weet iemand wat Caiway hiervoor gebruikt?
Of weet iemand anders wat het probleem kan zijn? Het lijkt mij sterk dat mijn router kapot is die zou toch een lange tijd mee moeten gaan.

M.v.g. AirLink
AirLink voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt telkens weg DLink router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Advertentie