obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen wil niet meer opstarten
The red rooster
Gisteren opnieuw W 10 geïnstalleerd alsmede Multiscreen Tv (versie 3.7.6.0 van Viewright).
Ik krijg met geen enkele mogelijkheid het meer aan de praat.
Hiervoor werkte alles normaal, ook met W10 en de laatste versie van Firefox.
Heel af en toe krijg ik het aanmeldscherm, log in met de klantcode en het wachtwoord maar daarna ho maar.
Soms wordt er ingelogd en dan krijg ik de melding plugin ontbreekt of meldt u aan, maar volgens mij voldoe ik aan beide voorwaarden.
Wie weet de oplossing.

Alvast bedankt.

Henny
Gewijzigd door The red rooster op 19 augustus 2016, 20:33
 
The red rooster
Diverse malen opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat.
Heb zoals je suggereerde even Explorer opgestart en jawel, alles werkt.
Heel vreemd daar ik eergisteren nog gewoon met Firefox het werkend kreeg.
Maar goed, het werkt en bij deze bedankt.

Henny
 
2fast4u
ik heb de hele tijd dat de beeld uitgaat en error komt heb al lang naar caiway berichten gestuurd word er moe van.. niks helpt. En heft lang nodig tot dat de beeld mooi is.. anyway alles is up to date drivers maar toch komt die error en reinstalleren van die plugin heeft geen zin al 20x gedaan..ik denk misschien ooit een keer word het goed. Maar ja en multiscreen overall thnx for nothing Jan Wink waar is hij?

multiscreendljem
 
Highway
Net even getest op FF 47.0 en geen probleem.
Zag dat 2fast4u versie 48.01 gebruikt. Mijn FF geupdate naar 48.01 en nu kan ik niet inloggen in multiscreen. Net in 47.0 ging dat prima.

Inlogproblemen heb ik ook met versie 47.0 gehad en zijn vanzelf over gegaan.

Of de plugin crashed in 48.01 kan ik nog niet testen. Eerst maar eens kijken of inloggen weer lukt.

Update: Na een paar keer CTRL+F5 lukt het weer om in te loggen.
FF 48.01 en multiscreen werkt prima. Ik gebruik wel FF portable. Zie screenshot.
Highway voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
Handtekening
Wink
 
2fast4u
ik denk dat hun gewoon en goede programa moeten laten maken alleen is het duur om zoiets in Nederland te maken gewoon in andere EU land laten maken goedkoper.. en het zelfde resultaat..
 
Murgen
Het gaat op de Mac en Safari ook regelmatig niet goed. Eindeloos terugkomen op het inlogscherm. Nu heb ik wel gemerkt dat als ik de arrow rock player window afsluit het wel werkt. Lijkt me een bug.
 
2fast4u
net probeert om de windows vieuwright plugin te installeren op win7 32bit...LMAO...zegt ie kan niet...dus word weer leuk weekend...thnx owja en als ik de multiscreen wil kijken krijg ik dit (op win10) Error-label error-403 en Fout: [error-503]...
en dit..

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable
Guru Meditation:

XID: 1985581371

Varnish cache server
Gewijzigd door 2fast4u op 28 augustus 2016, 00:31
 
Blueblazer
De laatste tijd is het weer erg slecht, constant disconnects.. 503 service unavailable.
Ook klapt hij er gemiddeld 4 keer per uur uit waardoor ik weer 20-40 keer moet proberen in te loggen...

Vanaf de start eigenlijk al stabiliteits problemen, maar laatste paar weken is het NOG slechter. Dit is gewoon niet acceptabel.

(waarom is die plugin bijvoorbeeld al in JAREN niet geupdate???)

*sorry moest even mijn frustratie kwijt, want het is echt niet bruikbaar nu...*
 
Sokje
Is je aansluiting wel goed?
 
Blueblazer
ja de aansluiting zelf werkt vlekkeloos, IPTV is (nagenoeg) perfect en de internet verbinding werkt uitstekend.

Ik denk ook niet dat het aan de aansluiting ligt, aangezien de 503 service unavailable een bericht van de server is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen wil niet meer opstarten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie