Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
router vertraagd ?
Bakstenen

Ballast schreef:

Probleem opgelost, wel een vaag verhaal: Ik heb een cat 6 en een cat7 kabel, allebei geprobeerd op modem / pc en daar haalde ik beide keren 550 Mbps maar de cat7 kabel werkt niet goed met de router (sitecom 4004) Dan denk je dus met twee nieuwe kabels kan het niet fout gaan, wel dus en ga dat maar zoeken. Hier in dit forum huilp gevraagd, waarvoor dank, de Caiway 6 keer gebeld, de fabrikant gebeld, vrienden gevraagd,niemand wist het, alleen de monteur vanmorgen en die moet ik betalen....

Balen maar had je de router samen met je glas besteld? dan is de monteur gratis,zie plaatje
Bakstenen voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Ballast
Dat pakket had ik vorig jaar al in huis maar was blijven liggen,ik wacht even de rekening af, ben lid van de consumentenbond en als het te hoog is ga ik hun om raad / advies vragen

Bakstenen

Ballast schreef:

Dat pakket had ik vorig jaar al in huis maar was blijven liggen,ik wacht even de rekening af, ben lid van de consumentenbond en als het te hoog is ga ik hun om raad / advies vragen

Zo wie zo had de helpdesk dit moeten weten maar zal wel niet in hun antwoorden boek staan

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router vertraagd ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 Feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 Feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 Nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 Oct 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 Oct 2020
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie