obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Sport Alle 6 zenders in HD in november
Bordewolf
http://www.totaaltv.nl/nieuws/23630/alle-kanalen-ziggo-sport-nog-dit-jaar-in-hd.html
Ik vraag me nu echt af wat Caiway gaat doen.... Caiway kan het qua HD niet bijbenen en zeker niet op COAX.
Men zal verder moeten komen tot een uniformering van pakketten om alle klanten tevreden te gaan stellen.
 
Adios
Ik verwacht dat Caiway ze niet alle zes gaat doorgeven in HD op de kabel. Het is al een probleem voor Caiway om alle Film1, Eurosport en HBO kanalen in HD door te geven.

Ik verwacht met de achterblijvende innovatie op televisiezender gebied bij Caiway dat we daar nog jaren op moeten wachten.

Het enige waar we nooit op hoeven te wachten bij Caiway zijn de regelmatige prijsverhogingen.
 
gramsbergerapen
Wat is voor CAIWAY de reden om via de GLASVEZEL niet meer zenders in HD door te gegeven ruimte gebrek daar is immers geen sprake van.Waarom zijn bijv. ZIGGO SPORT VOETBAL en FOX SPORTS 6 niet in HD.Kan een CAIWAY medewerker is een reactie geven.
 
Adios
Ik denk dat nu nog niet alle Ziggo Sport kanalen in HD beschikbaar zijn. Dat is pas eind van dit jaar van toepassing.

Geeft Caiway trouwens wel alle HD versies door van Film 1 op de glasvezel?
 
Bordewolf
Het hele HD gebeuren op COAX in Twente, maaar ook om amdere regionen van Caiway wanneer we praten over de premium zenders klopt weinig van. Ik zou ook wel eens een fatsoenlijke reactie wilen waarom zaken die bij Ziggo op COAX geen probleem zijn (meer HD zenders en premium zenders) zo stroef gaan bij Caiway.
 
Adios
Een antwoord van Caiway die inhoudelijke aansluit op de vraag, krijg je zelden van Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Sport Alle 6 zenders in HD in november', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Advertentie